Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Pimm skrev 2009-08-25 10:27:25 följande:
    Ja det ska den säkert göra. han är ju inte jättestorhuvad:) Tänk softshellen, dukati och denna kavat kängor..får visa min blogg för jag kan inte lägga kavat i bildtråden:)miemilo.blogspot.com/
    klart du kan, alla andra här lägger in OTbilder ju!
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    FlowerPowerMama skrev 2009-08-25 10:49:39 följande:
    Usch, ikväll går mitt plagg med högsta budgivaren som har -1 i omdöme...Ingen har budat över ännu men jag hoppas verkligen att någon gör det och att maxbudet inte ligger alltför högt hos nuvarande budgivaren...Vill inte behöva lägga ut plagget igen... :-/
    usch sånt är trist, men du kan bli överraskad, sånt har hänt mig. En del vill bättra sig.
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-08-25 13:46:33 följande:
    51 cm & 3505g..Som en liten docka får nog kolla upp det..har ju inte så många katvigränderVoj voj..NU måste jag jobba lite*falsettskrik här*
    åh vad fin hon är i Katvig!
  • Damien och Adrian
    Skumboll skrev 2009-08-26 14:53:04 följande:
    Okej, men de är inte tunna då? Är den fleecefodrad?
    nej de riktiga vinteroverallerna är suveräna! och väldigt snygga.
  • Damien och Adrian
    Skumboll skrev 2009-08-26 14:58:24 följande:
    Oki. Själva overallen såg ju bra ut men finns den bara i de gräsliga färgerna? *duckar för flygande tomater*
    molo har snygga färger.
  • Damien och Adrian

Hej tjejer, kikar in en snabbis, gör inget annat än jobbar nuförtiden, är dödstrött också, mitt i allt ska man skicka paket (jag får skylla mig själv men löiiiite synd är det om mig) också och det känns ovanligt segt  - jag är väl för trött & gravid för att hantera så många avslut på en gång *drar lärdom*

Jag har en del paket att hämta med, jag hoppas på att NS har kommit.

• Damien och Adrian
    Skumboll skrev 2009-08-26 15:19:05 följande:
    Den gröna var ju väldigt snygg. Men hur är ärmsluten? Är de så stora att händerna åker in lixom?
    åker in?
  • Damien och Adrian
    Zvartaliljan skrev 2009-08-26 15:11:55 följande:
    jaja vi kommer ju handla järnet på Molosalgen så lika bra o spara på slantarna nu Hittils har bebis här faktiskt "bara" en byrålåda.
    köps det bara flickgrejer än?
  • Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2009-08-26 15:09:36 följande:
    haha! Nej jag kan absolut inte handla än. Måste först ha varit på rul iaf...
    åh grattis!! När är BF?
  • Damien och Adrian
    Skumboll skrev 2009-08-26 15:33:52 följande:
    Haha, ja, det lät ju lite märkligt kanske....men sonen vägrar oftast vantar och om mudden är för stor åker händerna in i ärmarna och så får man gå och dra ut dem hela tiden.
    hmm sådana problem har jag inte märkt av... maila butiken och få mått el så om du är orolig. Regnbågsfärgerna är inte dum den heller, har du sett?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14