Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Hej, kikar in en snabbis och ser att Smultron fått sin lilla tjej! {#lang_emotions_flower} Härligt!!

*dax för fika*

stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-08-25 08:38:39 följande:
    Hej och gratis! Vad tusan gör du här?? Är det så när man föder normalt alltså? Upp o hoppa sama dag, det gjorde många på BB där jag var, så avis man var... jag ahde ju kejsarsnitt och sniglade mig fram i korridoren i en vecka... Maken fick ta allt med bebis första 3 dagarna, jag kunde inte ta mig ur sängen ordentligt och hade ganska ont. Fast jag ahr hört stories om snit också som gör mig grön av avundsjuka el så slår det tillbaka på dem sen...

utan att återge alla detaljer - gick det smidigt el hade du det tufft? Vad heter hon? (hoppas du orkar upprepa)
  • Damien och Adrian
    JuliaochNelly skrev 2009-08-25 08:39:29 följande:
    Hur gör ni med folk som inte lämnat omdöme påminner ni dom?
    nej det är svårt... alla vill kanske inte. Jag brukar be folk när jag mailar med dem men inte separata mail.
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-08-25 09:19:01 följande:
    Hej och gratis! Vad tusan gör du här?? Är det så när man föder normalt alltså? Upp o hoppa sama dag, det gjorde många på BB där jag var, så avis man var... jag ahde ju kejsarsnitt och sniglade mig fram i korridoren i en vecka... Maken fick ta allt med bebis första 3 dagarna, jag kunde inte ta mig ur sängen ordentligt och hade ganska ont. Fast jag ahr hört stories om snit också som gör mig grön av avundsjuka el så slår det tillbaka på dem sen...utan att återge alla detaljer - gick det smidigt el hade du det tufft? Vad heter hon? (hoppas du orkar upprepa)
    grattis, inte gratis (som vanligt skriver jag snabbt o slarvigt) {#lang_emotions_flower}
  • Damien och Adrian
    JuliaochNelly skrev 2009-08-25 09:19:59 följande:
    hehe jo det tycker jag med  Men ibland då det är personer som vunnit flera aktioner stör jag på mig på att dom inte kan lämna
    ja det är tråkigt. Ibland får jag mail där de skriver hur nöjda de är, då svarar jag att de gärna får lämna omdöme, men vissa gör inte det. Konstigt!
  • Damien och Adrian
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-25 09:34:24 följande:
    jag åkte hem dagen efter med Tara med Timmy  låg jag kvar 1 vecka
    Ja det är så olika. Jag skulle fått åka hem efter 4-5 dgr, men Damien var dålig (lågt blodsocker) så vi stannade hela familjen i en vecka, troligen var det snittet som gav problem.

Lite nervös är man ju denna gång, enklast för Damien är om jag föder normalt, så det satsar vi på i 1:a hand men samtidigt är man ju förstagångare - igen. Med ökad risk för akut snitt - igen. Trist läge....
  • Damien och Adrian
    Pimm skrev 2009-08-25 09:40:40 följande:
    Godmorgon alla!Har någon koll på var väpnarluvor finns i annat print än babushka och cartoon. Jag vill ha en som passar till svart. Inte lurvarna. Har letat lite men det tar ju en evighet att plöja genom alla shopparna. Ska vidare till LLM nu:)
    cartoon passar ju svart, det är ju fina svarta stjärnorna på nadra isdan med. Men övriga luvor har jag dålig koll på tyvärrr, LLM , BoR och matadorkids tar ju in en del... dukati hade varit snyggt men de har vi inte sett här än.
  • Damien och Adrian
    Tasha78 skrev 2009-08-25 09:40:53 följande:
    jag missar också när jag började på t fanns inte automatiskt vinnarbrev sedan var jag borta från t i några år så jag fattade inget när folk skrev här i tråden att de använder automatiskt vinnar brev
    ja det är förvånansvärt många som missar bara. Det blir många påminnelser. Värst är det när de då svarar - vad har jag vunnit? Haha, många har inte koll. Själv har jag allt i minneslista, det finns ju även en köplista där kan man ju kolla. Men folk är olika.
  • Damien och Adrian
    Pimm skrev 2009-08-25 09:49:42 följande:
    LLM hade trains men inte i min storlek, taxi hade dom också, kanske den. Om jag ska gå in på en danska sida som säljer Molo vad ska jag välja då. Jag SKA ha tag i en dukati!!:) måste måste måste:)
    kolla trendsales, många säljare där har butik. Man kan alltid fråga. Men annars vet jag inte vilka danska som har, du får nog gå igenom listan i tråden... prinsessorogpirater brukar ha mkt, madsogmille med, funnylittlemonkey.
  • Damien och Adrian
    Pimm skrev 2009-08-25 10:18:45 följande:
    Yes Yes Yes...ohh just nu älskar jag dej! ;-D Jättetack för hjälpen. Här struntade vi om frakten var på 29 kr för en enkel mössa... Gudars så glad jag är nu:) Ahhh vi har blivit med dukatihuva och om den passar din tjej så måste ju 1-2 år passa som du skrev.
    åh det fanns här? kul!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14