Vi som shoppar danska barnkläder del 14
Har lagt in lite köp och bilder på Damien i BT. kikar in lite o läser lite nyfiket.
Nu har vi bakat bullar och skickat hem släktingarna så vi ska väl kollapsa på soffan strax.
Har lagt in lite köp och bilder på Damien i BT. kikar in lite o läser lite nyfiket.
Nu har vi bakat bullar och skickat hem släktingarna så vi ska väl kollapsa på soffan strax.
God morgon, spännande med salg!
Igår köpte jag den här till grabben i magen:
http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=99685422
Hejsan! Spännande med salg. Jag gillar vissa Katvigplagg, förut köpte jag massor bas, sockar och matchade bodies t ex, men numera köper jag väldigt få plagg - dels tycker jag att ränderna är tråkigare färgmässigt, dels tycker jag att de är för dyra. Och plaggen var snyggare föut, gamla miniapple t ex.
Var hos MVC idag, bebis ligger på tvären i v 35, ska dit på extrabesök nästa v för att se om han fått för sig att vända sig. Annars skickar de mig till antenatal för koll och ev vändning. Suck...
Idag fick jag hem Molo cuba cars suit och en Småfolktröja med apor o bananer - båda till lillebror. Bild kommer i veckan, orkar inte ladda in just nu.
kikar in o säger god morgon!
Ska till jobbet med buss idag *huga* jag måste gå en bra bit på mina svullna, trötta fötter...
vi hörs!