• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Raihana skrev 2009-07-26 22:15:22 följande:
    Vittsjö/Emmaljunga
    OK. Mysigt med semester va? Trots myggorna...
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Fiffa5 skrev 2009-07-26 22:11:46 följande:
    Hoppar in med en snabb fråga! Är det ngn som har tips på en bra o fin baddräkt till en 3 -4 åring? Har funderat på Katvig röd/blå. Ngn som har den? Hur är den i storlek? Och ngn som har Ej Sikke Lejs? Hur är den i storlek?
    Kan tyvärr inte råda dig.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Fiffa5 skrev 2009-07-26 22:20:46 följande:
    Tack ändå. Har hittat några jag tycker är fina så jag får väl chansa på ngn av dem. Om jag nu lyckas välja bara
    Lycka till!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Quiet thoughts skrev 2009-07-26 22:29:09 följande:
    Hej mina vänner. Imorgon bär det av till Uppsala på obestämd tid, tack för alla snälla kommentarer i min blogg.
    *kramar till er allihop*
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-27 20:01:40 följande:
    Å bara för att jag e suuuuuuuur ska jag hoppa en liten tjusig tröja *brb*
    det gör du rätt i!!! till dig eller bubblan?
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-27 20:22:51 följande:
    Bubblis got one   
    YES!!!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Morty skrev 2009-07-27 20:25:48 följande:
    YES!!!
    Lika gott åt gnäll gubben.

bild på mina tofflor finns i min galleri under sommar 2009. {#lang_emotions_wink}
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-27 20:32:36 följande:
    Amen guuuuud alltså!! Morty har snyggaste pjucksen denna sommar absolut Fy va dom e läckra
    Yes, I lööööv them. Men min man tycker inte om dem. {#lang_emotions_djavulsk}
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Zvartaliljan skrev 2009-07-27 20:46:41 följande:
    men du har väl mitt kontonummer va? Bara du märker inbet. så skriver jag upp dig eller rättare sagt Ida på kortet. Tänkte kortet skulle stå från alla trådbarnen o inte en massa lustiga alias som inte Lova förstår Men namnen känner hon säkert igen några... Ska försöka komma iväg o leta böcker imorgon...hann inte idag. Hinner jag få iväg paketet imorgon så kan Everlonn överlämna det personligen.
    Kom att tänka på en sak. Summan är det per barn eller per alias? För i så fall får jag sätta in samma summa igen.
    Plutten & Pluttan
  • Morty

Maia
    Ida
    Bus (eller ska jag skriva Rebecka?)
    Felicia
    Melker, Alfred & Herman (ja hur många av barnen ska vara med emmsan för 5 blir lite många {#lang_emotions_dreamer})
    Milo
    Tara
    Isabelle & Alexander
    Moa & Mattis

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14