• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-24 12:12:14 följande:
    men fanns klänningen ,det är den med pins på va ? och luva  vilken stl beställde du i den ?
    Det är nog baby badgesklänningen. Har för mig att E har fått en sån.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    buffas skrev 2009-07-24 13:20:08 följande:
    Ni som har koll på molo är det bara den gröna overallen till kille i år,ser att det finns blå oxå men den hade lill killen i fjol skulle vilja ha någon annan färg
    Orange 
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 13:27:32 följande:
    Nån som kommer ihåg när släpp två var på Molo? Inte lurvar o dyl då utan kläder?
    Drop 2 vecka 32-33
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    maugu skrev 2009-07-24 13:37:06 följande:
    Åh vad spännande..har shoppat på mig det jag ville ha av denna omgång
    Ja,det ska verkligen bli spännande. Har bara handlat 2 plagg till sonen. dottern har inte gillat något än så länge. Sen har jag ju lagt en liten beställning och väntar på att få åka hem så jag kan se vilket som finns/inte finns.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 13:42:13 följande:
    Tack!Va e de för vecka nu?   *almenackan e gammal*
    vecka 30
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Emmsan skrev 2009-07-24 22:28:28 följande:
    behöver OT tips ska ha middags gäster imorgon men det är tomt i huvudet vaaad ska man bjuda på??? säg inte grilla bara då spyyyyr jag men gärna kött annars ;)
    www2.arla.se/Default____17653.aspx

Poppis här hos hela familjen iaf!
    Plutten & Pluttan
  • Morty

Fick mitt mail ang. beställning från mysgrodan och jag får 1 av mina plagg iaf. Som tur är så var det ett av de jag mest ville ha. Pusseltröjan. {#lang_emotions_heart}

Skulle de lila starsen komma i tröja också? Eller det har redan kommit??

Åsså har vi varit på cirkus ikväll. Moa var helt förtrollad och Mattis tyckte vi kunde gå hem i pausen. Han sa när det var slut att det varade alldeles för länge..... Men han var trötter, tyvärr började inte cirkusen förrän vid 19 och sen kom vi hem vid nio. Då brukar ju Plutten sååååååva.

Plutten & Pluttan
  • Morty
    Raihana skrev 2009-07-24 23:04:17 följande:
    Gokväll i tråden! Fick också bekräftelse från Mysgrodan. Bara 11 av 17 plagg fanns Vaddå redan slut på lagret.......har affärerna beställt upp allt eller gick det aldrig till produktion? Får man väl jaga måsten på webbisar då.
    Då fick du ju många. Jag hade ju iofs bara beställt 5 och får 1 av dem.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Raihana skrev 2009-07-24 23:13:28 följande:
    Alltså, pussel leggings visste jag ju att dom inte skulle komma, men de andra! Men blev mest besviken på badges leggin´gs och 2 av linnena!
    Ja, visst är det synd. Vilka linnen var det som inte du fick eller som kanske inte ens går i produktion....
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Raihana skrev 2009-07-24 23:21:29 följande:
    Det var warning moose och ett annat, tror det var med tåg.
    OK, jag ville beställa en helprint tröja med tåg och den fanns inte.
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14