• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-07-28 09:52:25 följande:
    På tal om män som ska vakna så väkte jag mn idag så att han lagom skulle hinna till sitt jobb kl 10. BAra det att det är imorgon han jobbar. inte  idag.
    Men bra att han kom upp så ni kan umgås ju. {#lang_emotions_wink} 
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    H I L L A skrev 2009-07-28 10:04:17 följande:
    Nja här går vi inte upp samtidigt precis Maken går upp 05.45 och jag & pojkarna ca 9.30 & Hilda sover fortfarande Får nog ändra sovtiderna lite sen när dagis börjar.
    Ja det är ju lite skillnad på era tider ni går upp. Hilda verkar vara en riktig tröttis.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    lillronya skrev 2009-07-28 10:06:48 följande:
    Ja
    Kan tänka mig att du är poppis idag!
    lillronya skrev 2009-07-28 09:50:11 följande:
    Lila tycker jag är absolut finast, men salmon är lite häftig! Har ju diskuterat färger här med stora tjejerna så jag blir tokig. De ska få vars en vinterjacka från molo är det ju tänkt.Michaela har valt salmon. Hoppas så på bild i bt på en sån snart så att man kan få se hur den ser ut ordentligt.
    Vad har din andra tjej valt för färg?
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    snigelina skrev 2009-07-28 10:07:06 följande:
    Haha, här sover 7-åringen och 4-åringen också fortfarande tröttfisar..
    Lugnt och skönt för mamman................
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    lillronya skrev 2009-07-28 10:10:27 följande:
    Ja jag hittar sällan till de stora tjejerna iaf. Äh det var inte så farligt Han suckade mest åt hur förvirrad jag är ibland. Alicia har valt grön, men jag försöker få henne att välja regnbåge eller svart. Hon verkar svårövertalad som vanligt...
    Ja de har en vilja av stål ibland. Moa har fått för sig att inte vilja ha knapptröjan i aqua t ex för den är ju vidare och lite längre så man 'ser' inte kjolen enligt henne. Hon blir tvärsur och omöjlig. Så synd på en sån fin tröja. Sen tycker jag inte den är tillräckligt lång för att bara ha tights under på henne iaf. Hon känns 'för stor'. Men den är perfekt till de cerisa stuprörsjeansen t ex. Men det är lite för varmt för långbyxor. Vilka i-lands problem man har.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Preggi skrev 2009-07-28 10:23:19 följande:
    Jag tycker att den gröna ser jättefin ut.. Jag ger upp nu med att försöka lägga ut bilder i BT. Är det bara på min dator eller halshögg jag den andra bilden? Rätt skickligt gjort va?
    Första bilden blev bra men andra ser jag bara toppen av huvudet.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    lillronya skrev 2009-07-28 10:32:13 följande:
    Ja den är väl det, men den är ju grön. Nä man ser bara en del av andra bilden men hela första. Fin! Men kan du inte köpa caprijeans att ha till? Det brukar vi ha här.
    Ja, det har du rätt i. Vi har haft de rosa frotté knickersen från Lindex till. Har massor med tights och blivit insnöad på det. Får se om jag kan hitta några caprijeans som hon gillar. Hon är ju så envis med att det ska vara kjol eller klänning i tid och otid. Roligare när man kan variera. Får se om hon köper det - men det ska säkert vara rosa.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Preggi skrev 2009-07-28 10:33:29 följande:
    Tack.. Ska testa om det går att få med resten av henne med... Det här är avancerade grejer...
    Nu ser jag HELA söta tjejen! Pärlplattekjol och aqua/pärlplatte tiop.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    lillronya skrev 2009-07-28 10:39:19 följande:
    Rosa caprijens borde väl finnas? HM eller lindex kanske? Eller Åhlens? De har sina idéer de små.
    Ja, får ut och kika på stan, fast nu känns det som att snart är väl sommaren slut. Hon har massor av ideér.
    Morty skrev 2009-07-28 10:40:17 följande:
    Nu ser jag HELA söta tjejen! Pärlplattekjol och aqua/pärlplatte tiop.
    och i slutet skulle det stå top
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    lillronya skrev 2009-07-28 10:43:52 följande:
    Jamen sen kan hon ju ha de med strumpbyxor under.
    Ja de kan man ju ha. OK - misson leta efter rosa caprijeans i helgen kanske.
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14