• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-07-26 19:43:53 följande:
    God kväll ÄNTLIGEN kommer jag in igen!! Fan vad löjligt o bli avstängd för att jag inboxade 5 personer på raken...det räknades tydligen som spam Så fler hann jag alltså inte meddela...och vågar inte inboxa nu utan de som vill vara med får inboxa mig istället så svarar jag tillbaka med infon.
    Urlöjligt!

God kväll allihop!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    lillronya skrev 2009-07-26 19:55:09 följande:
    Godkväll!
    Hur var det i torsdags?
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    lillronya skrev 2009-07-26 20:14:49 följande:
    Förutom att barnvakten var 1½ timme sen så var kvällen mycket bra. Fick se style som jag ville och mannen fick se Lili& Susie. Jag hade missat att de skulle vara där. Verkligen nostalgiskt. Sen var vi ju inne i fredags och tittade på joddla med. Sååå roligt! Mer drag i publiken då, kan jag säga! Faktiskt väldigt kul med två kvällar utan barnen och bara vi. Vet inte ens när vi gjorde nåt sånt tillsammans senast.
    Åh det låter ju som det blev kanon båda kvällarna trots allt. Kan tänka mig att det blev drag när Joddla med siv kom igång. Då blev det inget besök hos Cillen? Fast det var kanske tur enligt gubben din?
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    lillronya skrev 2009-07-26 20:27:53 följande:
    Vi hann ju inte i torsdags, men smet inom en snabbis i lördags. Dock satt gubben i bilen med småttarna då.
    Shoppade du något? {#lang_emotions_tongue_out}
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    lillronya skrev 2009-07-26 20:31:26 följande:
    Nä *chockad* Nä jag är itne så väldigt sugen på nåt just nu faktiskt. Inväntar me&i och NS nu. Åkte mest till annacill för att Alicia skulle prova vinterjacka. 
    Ok, nämen ibland blir det ingen shopping. Jag lullade runt själv idag lite men det blev iofs shopping men mer planerad shopping. Ett objektiv till kameran samt nya träningspjuks.

*sorry för mitt sena svar....nattade Moisen*
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Flock skrev 2009-07-26 21:01:55 följande:
    hej i tråden! Nu ikväll har vi varit i skogen, vid en sjö och grillat korv och pinnbröd. MYS! Vi hade med bananer och choklad och skulle grilla efterrätt men alla var så mätta att vi fick ta hem den igen.. Måste säga att linnet och kalsongerna jag köpte igår på rean, smallkids, var mycket finare än vad jag trodde. Sitter så fint på! Kommer bild här när godisburken hjälper storasyster att möblera om IGEN.. ler... pratar om Louie Louis, kanske jag ska nämna oxå.. tycker ryggen är så fin!
    Ser himlans snyggt ut!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-26 21:14:16 följande:
    Så kommer jag igen och behöver hjälp... Någon med induktionshäll som vill hjälpa mej...!?
    Japp! *räcker upp en hand*
    Plutten & Pluttan
  • Morty

mååååste bara visa min nya tollor!! {#lang_emotions_heart} Maken kallar dem för 'Helga skor' {#lang_emotions_djavulsk}

Plutten & Pluttan
  • Morty
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-26 21:18:20 följande:
    Vad har du för grytor/stekjärn!? Detta e ju helt nytt för mej... min syster ska flytta hemifrån och eftersom vi ändå ska ha ny spis i dec i nya huset så tänkte jag sponsra henne med lite grytor, tror ändå inte mina går att använda... å sån wok panna, funkar de? Gjutjärnsgryta?
    Gjutjärnfunkar på induktions. Sen har vi lite grytor och stekjärn från IKEAs +365 serie som funkar utmärkt.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    lillronya skrev 2009-07-26 21:22:53 följande:
    Å tollor har jag knappt hört sen jag var liten!! Coola!
    Man är ju skåning........
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14