• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 15:06:55 följande:
    Å Isabel har verkligen såååå fint hår tycker jag!! Ser så där härligt tjockt ut och så fint!!
    ja hon har underbart hår men borstar det motvilligt barnmorskorna skrattade lite på bb för hon hade såå mycket hår när hon föddes och så hade hon brunt hår med blonda toppar så det såg ut som om hon hade slingor

kolla mysungarna åhh så små
    mortillsju skrev 2009-07-08 15:08:06 följande:
    Varför har ingen berättat att det finns Molojeans på LLM nu?? Va? Va?
    gillar inte jeans
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 15:08:23 följande:
    Mmmm.. såååå fina!!! Å du har bunkrat
    jepp jag köpte på salgen
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-08 15:13:26 följande:
    jepp jag köpte på salgen

Alltså min M på 3½ år älskar jeans. Han vill alltid ha det. Så märkligt men han ser alltid supervälklädd ut! S gillar dem med, i alla fall om de är stora med häng
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-08 15:15:16 följande:
    Alltså min M på 3½ år älskar jeans. Han vill alltid ha det. Så märkligt men han ser alltid supervälklädd ut! S gillar dem med, i alla fall om de är stora med häng
    sötisen då jag tycker jeans är snyggt men tar det sällan på barnen då jag tycker ofta dom är så hårda.. men vill barnet själv så hade jag helt klart köpt snygga molo jeans på llm
  • Emmsan
    mortillsju skrev 2009-07-08 15:15:16 följande:
    på tal om jeans borde inte NS komma med höstkollektion snart ;) helt OT sorry
  • Damien och Adrian
    Emmsan skrev 2009-07-08 15:19:17 följande:
    på tal om jeans borde inte NS komma med höstkollektion snart ;) helt OT sorry
    längtar efter dem! Min son har massor med NS, han älskar dem.

Har lagt in lite bilder i BT.
    stolt mamma till Damien (070913) och en bebbe på G (BF 11 nov)
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-08 15:17:19 följande:
    sötisen då jag tycker jeans är snyggt men tar det sällan på barnen då jag tycker ofta dom är så hårda.. men vill barnet själv så hade jag helt klart köpt snygga molo jeans på llm
    Jo precis så tänker jag

Det roliga med Molos katalog är att de har ingen ängslighet alls i sitt matchande utan der är huller om buller och blir ursnyggt, tycker jag i allA FALL. sÅ EGENTLIGEN SKA MAN BARA KÖPA DET MAN GILLAR OCH SEN KLÄ HEJ VILT, ELLER ouups capslock....än hellre låta barnen välja själva
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-07-08 15:13:26 följande:
    ja hon har underbart hår men borstar det motvilligt barnmorskorna skrattade lite på bb för hon hade såå mycket hår när hon föddes och så hade hon brunt hår med blonda toppar så det såg ut som om hon hade slingor kolla mysungarna åhh så små gillar inte jeans jepp jag köpte på salgen
    Borsta håret brukar inte vara populärt

Å den där bilden minns jag åxå!! Såååå himla små och helt underbart fina i starsen {#lang_emotions_heart}  *go ungar*
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-07-08 15:17:19 följande:
    jag tycker att Molojeans har knepig passform, åtminstone de som kom 07-08. Kanske har de förbätrats? Breda trista varianter.... min son är väldigt snygg i NS, han envisas med att ta på dem även när jag försöker smyga in t ex KLatvig hängslebyxor o annat fint..{#lang_emotions_dreamer} Det är toppen på dagis iof sig, men trist hemma ibland...
    stolt mamma till Damien (070913) och en bebbe på G (BF 11 nov)
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-08 15:21:15 följande:
    Jo precis så tänker jag Det roliga med Molos katalog är att de har ingen ängslighet alls i sitt matchande utan der är huller om buller och blir ursnyggt, tycker jag i allA FALL. sÅ EGENTLIGEN SKA MAN BARA KÖPA DET MAN GILLAR OCH SEN KLÄ HEJ VILT, ELLER ouups capslock....än hellre låta barnen välja själva
    ja visst är det lite coolt jag ska oxå blanda lite galet i fortsättningen
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-07-08 15:21:15 följande:
    Jo precis så tänker jag Det roliga med Molos katalog är att de har ingen ängslighet alls i sitt matchande utan der är huller om buller och blir ursnyggt, tycker jag i allA FALL. sÅ EGENTLIGEN SKA MAN BARA KÖPA DET MAN GILLAR OCH SEN KLÄ HEJ VILT, ELLER ouups capslock....än hellre låta barnen välja själva
    Tycker det är störtskönt!!  

Ska prova en sån stajl i höst tror jag, helt crazy combosar {#lang_emotions_tongue_out}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14