• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • RååSa BuBBlan

Å jösses!! Kl e halv fyra o jag har inte fått NÅT gjort!!!

Måste greja lite här hemma nu

Cu sötisar...

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • mortillsju

Incommunicado skrev 2009-07-08 15:23:10 följande:
    jag tycker att Molojeans har knepig passform, åtminstone de som kom 07-08. Kanske har de förbätrats? Breda trista varianter.... min son är väldigt snygg i NS, han envisas med att ta på dem även när jag försöker smyga in t ex KLatvig hängslebyxor o annat fint.. Det är toppen på dagis iof sig, men trist hemma ibland...
    Jag tänkte åka till LLm och köpa (tar med mig ögonmåttet ) och sen hem och prova såklart. Jag hoppas verkligen de kommer att passa på!!
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 15:24:57 följande:
    Tycker det är störtskönt!!   Ska prova en sån stajl i höst tror jag, helt crazy combosar
    Buttelina skrev 2009-07-08 15:23:38 följande:
    ja visst är det lite coolt jag ska oxå blanda lite galet i fortsättningen
    Absolut, det känns helt rätt, tokroligt, lite laid back och snyggt. Inte som om en ängslig mamma försökt få alla rätt.
  • Zvartaliljan

Åhh kokande arg är jag nu...syrran är ännu argare...hennes man fyller 30 och hans "vänner" har stökat ner något otroligt med toapapper, ölburkar och annat både inomhus och utomhus, satt in flera fejkannonser i tidningen så det ringer hela tiden och t.o.m satt upp en skylt där det står TUTA precis utanför huset...hon är hemma med en 2-månaders bebis liksom!!! Mannen är ju för fasen på jobbet så den det är meningen att sprattet ska vara åt drabbas inte ens!
    De har t.o.m strött frön på deras nysådda gräsmatta som de lagt ner en massa pengar på!! HALLÅ liksom, jag slutade tycka sånt var roligt när jag var 15, vad tycker ni???

Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • Emmsan
    Incommunicado skrev 2009-07-08 15:20:25 följande:
    längtar efter dem! Min son har massor med NS, han älskar dem. Har lagt in lite bilder i BT.
    vilken stl har han i nya molo???:)
  • Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 15:30:53 följande:
    Åhh kokande arg är jag nu...syrran är ännu argare...hennes man fyller 30 och hans "vänner" har stökat ner något otroligt med toapapper, ölburkar och annat både inomhus och utomhus, satt in flera fejkannonser i tidningen så det ringer hela tiden och t.o.m satt upp en skylt där det står TUTA precis utanför huset...hon är hemma med en 2-månaders bebis liksom!!! Mannen är ju för fasen på jobbet så den det är meningen att sprattet ska vara åt drabbas inte ens! De har t.o.m strött frön på deras nysådda gräsmatta som de lagt ner en massa pengar på!! HALLÅ liksom, jag slutade tycka sånt var roligt när jag var 15, vad tycker ni???
    näää fy farao va taskigt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14