• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • tinkerbell74
    LA Woman skrev 2009-07-08 15:41:14 följande:
    Ser att ni pratar prickar, jag älskar verkligen de röda med lila kant. Felicia har dom i tights *2, knapptröja, suit, knickers och som ärmar på en tröja, Matilda har dom i trosor, tights, knapptröja, knickers och linne
    Här är en till som älskar de röd/vita prickarna!!! Fick faktiskt hem ett alldeles nytt bidrag till samligen idag - en klänning! Så söt! Får se bara hur den sitter på... molos klänningar kan ju vara lite nattlinnevarning, men i så fall kanske jag kortar av den lite.
    Vi har knapptröja, knickers och leggings sen tidigare. Ångrar att jag inte köpte meeeer när de fanns!
  • tinkerbell74

Quiet thoughts skrev 2009-07-08 16:13:19 följande:

Hej alla. Lägger bara in denna på minneslistan.Jag har inte glömt er men har en liiiten shoppingpaus just nu fast barnen skall snart få nya gummistövlar.Nån som vet innermåtten på katvigs gummistövel i storlek 25 och 31?
    Tyvärr här har vi bara 28
  • tinkerbell74

Appropå att ångra sånt man inte köpt. Är det nån som sett aquaflower tröjan med pärlplatteärmar nånstans???

• Busbellan

Nån med fläckborttagningstips?
    Ella fick köttfärssås på både hand-i-hand rröjan och de gula prickiga byxorna igår
    La på vanisch igår och tvättade idag, men det gick inte bort, vad ska man testa nu då? Diskmedeltablett, tror ni det funkar?

Mamma till Nora, August och Ella
  • SmillaMilla
    LA Woman skrev 2009-07-08 15:41:14 följande:
    Ser att ni pratar prickar, jag älskar verkligen de röda med lila kant. Felicia har dom i tights *2, knapptröja, suit, knickers och som ärmar på en tröja, Matilda har dom i trosor, tights, knapptröja, knickers och linne
    hihi vi har också dem i alla varianter Muddbyxor, leggins, linne, knapptröja, tunika....
  • SmillaMilla
    Ullis 10 skrev 2009-07-08 15:39:03 följande:
    Åh mail fr Micke nu - det finns ingen cartoon molo i jr - varför inte - hade väl många kids gillat???? Besviken..
    Ja det var egentligen det enda plagg sonen vill he. Mycket besviken jag med!
  • snigelina
    tinkerbell74 skrev 2009-07-08 17:12:28 följande:
    Appropå att ångra sånt man inte köpt. Är det nån som sett aquaflower tröjan med pärlplatteärmar nånstans???
    {#lang_emotions_dreamer}
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-07-08 17:30:51 följande:
    Nån med fläckborttagningstips? Ella fick köttfärssås på både hand-i-hand rröjan och de gula prickiga byxorna igår La på vanisch igår och tvättade idag, men det gick inte bort, vad ska man testa nu då? Diskmedeltablett, tror ni det funkar?
    Jepp diskamaskinstablett/tabletter. La ju molo klänningen med mögelfläckar i det o det var helt borta efter ett par dagar. Ta vita bar. Annars skall tydligen det röda eller blå färga av sig!
  • snigelina
    Busbellan skrev 2009-07-08 17:30:51 följande:
    Nån med fläckborttagningstips? Ella fick köttfärssås på både hand-i-hand rröjan och de gula prickiga byxorna igår La på vanisch igår och tvättade idag, men det gick inte bort, vad ska man testa nu då? Diskmedeltablett, tror ni det funkar?
    citrontvål
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-07-08 17:33:50 följande:
    Jepp diskamaskinstablett/tabletter. La ju molo klänningen med mögelfläckar i det o det var helt borta efter ett par dagar. Ta vita bar. Annars skall tydligen det röda eller blå färga av sig!
    Japp, vita har vi
    Har ju fått bort massvis med andra fläckar på det sättet så förhoppningsvis funkar det nu också
    Fick du till och med bort mögelfläckar alltså
    Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14