• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Ullis 10

Åh mail fr Micke nu - det finns ingen cartoon molo i jr - varför inte - hade väl många kids gillat???? Besviken..

• LA Woman
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 15:30:53 följande:
    Åhh kokande arg är jag nu...syrran är ännu argare...hennes man fyller 30 och hans "vänner" har stökat ner något otroligt med toapapper, ölburkar och annat både inomhus och utomhus, satt in flera fejkannonser i tidningen så det ringer hela tiden och t.o.m satt upp en skylt där det står TUTA precis utanför huset...hon är hemma med en 2-månaders bebis liksom!!! Mannen är ju för fasen på jobbet så den det är meningen att sprattet ska vara åt drabbas inte ens!De har t.o.m strött frön på deras nysådda gräsmatta som de lagt ner en massa pengar på!! HALLÅ liksom, jag slutade tycka sånt var roligt när jag var 15, vad tycker ni???
    Fasen va barnsligt!!!!! Förstår att din syrra är arg alltså!!!!!
  • Theina
    Åhh kokande arg är jag nu...syrran är ännu argare...hennes man fyller 30 och hans "vänner" har stökat ner något otroligt med toapapper, ölburkar och annat både inomhus och utomhus, satt in flera fejkannonser i tidningen så det ringer hela tiden och t.o.m satt upp en skylt där det står TUTA precis utanför huset...hon är hemma med en 2-månaders bebis liksom!!! Mannen är ju för fasen på jobbet så den det är meningen att sprattet ska vara åt drabbas inte ens!De har t.o.m strött frön på deras nysådda gräsmatta som de lagt ner en massa pengar på!! HALLÅ liksom, jag slutade tycka sånt var roligt när jag var 15, vad tycker ni???
    herregud vad idiotiskt tycker jag!! stackars syrra.
    ♥ Linnéa 081005 ♥ (shopping i galleriet uppdaterad 21/6)
  • snigelina
    LA Woman skrev 2009-07-08 15:41:14 följande:
    Ser att ni pratar prickar, jag älskar verkligen de röda med lila kant. Felicia har dom i tights *2, knapptröja, suit, knickers och som ärmar på en tröja, Matilda har dom i trosor, tights, knapptröja, knickers och linne
    Mååånga såna prickar och jag håller  med, de är mina favoriter också. Fast vi har bara en knapptröja, leggings och tunika m 3/4-ärmar. Ja, som ärmar på skidflickortröja också förstås
  • snigelina
    Åhh kokande arg är jag nu...syrran är ännu argare...hennes man fyller 30 och hans "vänner" har stökat ner något otroligt med toapapper, ölburkar och annat både inomhus och utomhus, satt in flera fejkannonser i tidningen så det ringer hela tiden och t.o.m satt upp en skylt där det står TUTA precis utanför huset...hon är hemma med en 2-månaders bebis liksom!!! Mannen är ju för fasen på jobbet så den det är meningen att sprattet ska vara åt drabbas inte ens! De har t.o.m strött frön på deras nysådda gräsmatta som de lagt ner en massa pengar på!! HALLÅ liksom, jag slutade tycka sånt var roligt när jag var 15, vad tycker ni???
    Fy så respektlöst
  • Damien och Adrian
    Emmsan skrev 2009-07-08 15:34:02 följande:
    vilken stl har han i nya molo???:)
    baby92 både byxa (rymlig) och tröja.
    stolt mamma till Damien (070913) och en bebbe på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    mortillsju skrev 2009-07-08 15:26:41 följande:
    Jag tänkte åka till LLm och köpa (tar med mig ögonmåttet ) och sen hem och prova såklart. Jag hoppas verkligen de kommer att passa på!!
    bra att kunna prova. Du får visa bild om du köper.
    stolt mamma till Damien (070913) och en bebbe på G (BF 11 nov)
  • Quiet thoughts

Hej alla. Lägger bara in denna på minneslistan.
    Jag har inte glömt er men har en liiiten shoppingpaus just nu fast barnen skall snart få nya gummistövlar.

Nån som vet innermåtten på katvigs gummistövel i storlek 25 och 31?

Vem som helst kan hantera ordning och reda, bara ett geni behärskar kaos
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14