Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

nikki2006 skrev 2009-07-13 18:59:56 följande:
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-13 18:27:01 följande: skit det blev ju jätte fint.Nej jag jobbar och brukar titta i bt dagligen men orkar ofta inte skriva. Har varit rätt ledsen på siståne och inte kännt mig så social. Men jag tycker om er lika mycket och blir nog lite aktivare när jag mår bättreTack för att du saknar mig, det värmer
    Heeej!

Dig har jag ju inte sett på eevigheter!! Du vet, det är alldrig så mörkt som man tror...ljusningen finns alltid runt hörnet{#lang_emotions_heart} Soliga kramar!!
  • Everlonn
    JuliaochNelly skrev 2009-07-13 19:15:40 följande:
    uaaahaaa mig...jag lovade ju nelly för ett tag sedan att hon skulle få en bolt nalle..Efter 15  leksaks affärer i sthlm visade det sig att det inte alls säljs några sådan *skit* det finns ju nallar till varenda nedrans film förutom denna.Iallfall hon blev super ledsen och så dök denna upp på T www.tradera.com/Hunden-BOLT-ny--ca-20-x-15-cm...Ja vad gör man inte  för att bli av med sitt dåliga samvete.

Men jättebra att det dök upp en när du loooovat!
  • Everlonn
    JuliaochNelly skrev 2009-07-13 19:20:34 följande:
    haha eller hur .....dock verkar den ju bli sjukt dyr den lilla saken.
    Mmm, de brukar bli det de där sakerna som man bara MÅSTE ha
  • Everlonn
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-13 19:21:16 följande:
    Frågar ikväll igen.. VEM e de som har nanoou klänningen? M korta armar alltså sommarens....,
    Inte jag
  • Everlonn
    SmillaMilla skrev 2009-07-13 19:24:29 följande:
    Visst Söt bus också, med läskiga tröjan.
    Hi hi läskiga tröjan
  • Everlonn
    Greksmurfen skrev 2009-07-13 20:21:39 följande:
    everlonn: söt bild du har på bus i BT =)...vi har ju kosta outlet nära å där har de ju reima med... det e danskt märke med lr?? har inte köpt det ngn gång..så har inte kollat priserna men allt e ju billigt där=)
    Tackar{#lang_emotions_sunny}
  • Everlonn

Isako : Söta Isak och Miriam!! Jag har köpt liten present till Isak nu{#lang_emotions_dreamer} som tack för sovplatserna

• Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 21:43:43 följande:
    Nja.. Sitter o velar mellan dem o leggingsen i samma mönster   Ingen som vet nypris på dem???Drar o letar lite då *tbax på en stund*
    Hmm räknades som print så 249kr?
  • Everlonn

Softshell och vinterkläder har kommit till B&R

Regnbågens gröna rand är olivgrön Inte min smak alls...

Sen har de fått in softshell i gult och orange, täckkappor i lila och sen jacka och babyoverall i 80-tals färgerna (de där med olika färger på ärmarna, fickorna osv) olivgrön overall och regnbågsoveraller.

Det är festival i Karlshamn så vi var där en stund idag Så B&R har festivalpriser oxå Tänk! Katvigs lila/vita rand suit för 100:- {#lang_emotions_surprised} Tyvärr inga kvar i Bus storlek{#lang_emotions_undecided} 

Har typ handlat allt jag velat ha innan så det enda som följde med hem var Plastisocktights{#lang_emotions_dreamer}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14