Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Maia
    Ida
    Bus (ingen som vet vem Rebecca är ändå ju
    Felicia
    Melker, Alfred & Herman (ja hur många av barnen ska vara med emmsan för 5 blir lite många )
    Milo
    Tara
    Isabelle & Alexander
    Oliwer
    Moa & Mattis
    Philippa & Matilda
    Hilda, Melker & Love

• Everlonn
    JuliaochNelly skrev 2009-07-27 21:21:03 följande:
    Heeej heeeej tjejer
    Heeej!

Vinkar lite till Julia för nu är vi nära ju I jämförelse i alla fall
  • Everlonn
    JuliaochNelly skrev 2009-07-27 21:23:20 följande:
    *hihi* vinkar tillbaka vart är ni nu?
    Hos makens bror i Bro
  • Everlonn
    LJ2 skrev 2009-07-27 21:25:44 följande:
    jag sa faktiskt åt han att ni e iväg i 2 veckor nu va mer saken i sig som han blev glad över, att vi faktiskt hade en plats o sova (som inte blir pissad eller spytt på, tält?? ) han frågade om ni inte skulle med isf..   "det är ju roligare om dom hänger med såklart" åhh.. ännu mer avis.. 40% e bra det .. o så 3för2 på det.. som jag hittade i julas då.. (tyvärr INNAN jag upptäckte charmen med molo) först 50%.. sen 3 för 2. så 3 tröjor för 349 kr!!! o pucko jag köpte bara några få... *suck* jaja.. jag hittar nog med nångång.. =)) *eller så får man av föräldrarna * förresten, jag MISSADE skorna hann inte lägga mer bud.. den gick ut!!! att man inte lär sig, SKA lägga höft i slutminuterna om man vill ha det..
    Kan ha varit 30% oxå..men 450:- för en knapptröja en jeanskjol och ett knytlinne är bra

Vi åker säkert ner till SR men brukar mest gå bland stånden och sånt Hade jättekul sist och jag var inte ens och såg några band
  • Everlonn
    JuliaochNelly skrev 2009-07-27 21:28:34 följande:
    hur länge ska ni stanna?
    Denna gången ska vi bara vara här till onsdag morgon..sen nästa vecka är vi här lite längre
  • Everlonn
    Helle skrev 2009-07-27 21:30:39 följande:
    Hojta till när det är dags så kanske vi får ihop nåt
    På måndagen den 10/8 förmodligen Är inte helt färdigplanerad avfärd ännu men det lutar åt den dagen!
  • Everlonn

Åhhh vad jag har haft det trevligt!!!!!{#lang_emotions_sunny}

Jag har varit i Söderala hos mammastök!!!!

{#lang_emotions_heart}Underbara jättegoa supersnälla mammastök{#lang_emotions_heart}

Hon tog emot hela familjen för övernattning och vi hade det jättetrevligt! Hon har jättemysiga ungar och ett så stoooort hus! WOW vi blev så bortskämda! Helt underbart! Båda mina ungar hade jättekul, Bus med att leka (stöka ) med Mammastöks minstingar och Niclas hade kul med att spela PS2 och bada i poolen

Det var verkligen guld värt att få komma i hemmiljö med barn och kunna slappna av!{#lang_emotions_heart}

{#lang_emotions_flower}TACK FÖR ATT VI FICK KOMMA!!{#lang_emotions_flower}

Vi syns när ni kommer ner! Bara runt hörnet ju

• Everlonn

Och idag ska jag fika med Quiet thougts i Uppsala Trevligt!!

Jag hoppas på att ha en lekdate med JuliaochNelly här imorgon!

Måste ju passa på att träffa goa pölsekärringarna när man ändå är nästgårds ju

Måste nog åka neråt landet nästa gång{#lang_emotions_dreamer} Finns ju en och annan i skåne jag gärna träffar oxå!

• Everlonn
    SmillaMilla skrev 2009-08-04 11:39:17 följande:
    Åhhhh vad trevligt ni verkar ha det. Ja o en sväng över till Åland när du ändå är så nära
    He he vi får planera in det till nästa år
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14