Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

MammatillO skrev 2009-09-14 20:29:41 följande:
    Elodie
    har du länk?

Svartvit buppa är jag inne på också annars, men den svarta newborn var väldigt snygg och någon skrev på FL att liggkorgen i babytravel är liten så då kankke jag skulle ta en sån iaf och låta honom ärva storebrors nästa år (el köpa ny).
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    Helle skrev 2009-09-14 20:34:36 följande:
    Liggkorgen är liten, så jag tror att det kommer bli riktigt trångt med en buppa åkpåse.
    ja hörde det med, synd... Då åker elodie med för den är större. En sån här newborn får det nog bli då:

http://www.mammashop.se/picview.asp?pid=5344

wallaboo. Ska man ta svart eller? Röd finn sju men det blir knepig färg, och blått eller lime blir ju heltokigt till rött.
  • Damien och Adrian
    Helle skrev 2009-09-14 20:47:45 följande:
    frågan är om du kommer få plats med nån speciellt länge om du inte får en mini, mini bebis. Jag skulle nog satsa på att ha kanske ett skinn och sen ett bra täcke i början och sen en bra åkpåse när du lägger bebisen framåt. Den är så himla smal liggkorgen, så jag är rädd att bebisen blir kanonvarm i allt det tjocka från åkpåsen. Har du sett liggdelen i r l?
    sett den snabbt men inte studerat... kanske ska spana lite på babyprofsen först. Tack!
  • Damien och Adrian

jag funderar på en småfolksfleeceoverall. Vad kostar de normalt och är de normala i stlk? är de som molos el breda?

• Damien och Adrian
    MammatillO skrev 2009-09-15 14:33:30 följande:
    Hur är kanin bodyn i storleken ?
    Småfolk el molo? Molos är liten.
  • Damien och Adrian

Hej förresten, kastar mig direkt in i diskussionerna.

• Damien och Adrian
    MammatillO skrev 2009-09-15 14:38:16 följande:
    Molos såklart då kan jag nog skippa den som är ute på T ? rädd för att den är för liten då han har VV's body i 86 som är rätt liten nu , men i ESL's 86 druknar han i
    de är smala och ganska trånga, så en stlk upp är bäst för kaninerna. Men det finns väl en 92:a ute på T också?
  • Damien och Adrian
    snigelina skrev 2009-09-15 14:35:56 följande:
    Usch, nu blir jag lite irriterad på Annorlunda små som har så svårt att svara på mail Fattar de inte att jag vill ha RÄTT vara och inte fel som jag fått Mailade i torsdags och mailade igen igår em..
    Mig ringde de upp för att diskutera problemet med kortet och jag svarade snällt... Inte tusan fick jag något för det, trots att jag försökt beställa. Ska bojkotta den skitbutiken.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14