Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

ängeln83 skrev 2009-09-15 19:10:43 följande:
    Godkväll flickor.Om jag var trött igår så är jag äääääännu tröttare idag...nu har jag iaf tagit tjänstledigt på onsdagar så imorgon är jag ledig, ska bli sååå skönt, sen jobbar jag bara t kl 14 på tor och t kl 12 på fredag, perfekta tider Imorgon blir det besök hos BM igen, ska försöka bli sjukskriven halvtid, får väl se vad dom säger om det.
    hoppas du mår bättre snart och att det är "falsklarm". Även jag ahr haft en del propblem o var på förlossningen i söndags men mår bättre nu, försöker vila mkt även om jag jobbar heltid. Lyckligtvis siter jag mest på baken.. Men visst är det tufft när man redan ahr en kille hemma??? de är så himla rörliga o aktiva, suck. Mne goa samtidigt.
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2009-09-15 19:19:50 följande:
    Ja det borde du ju verkigen få bli sjukskriven för, så kul är det minsann inte att föda för tidigt!!Håller med dig om att man har ett liv utanför jobbet med. Jag har redan så pass ont i fogarna att jag mest sitter när jag kommer hem från jobbet. När det blir outhärdigt kommer dom få sjukskriva mig med, jag måste orka med Milo och hemmet oxå, inte bara förstöra mig på jobbet...
    jobbigt för dig som  får problem så tidigt, jag fick det i v 8 med Damien men denna gång kom de flesta krämpor sent som tur är. Mår eg hyfsat bra.
  • Damien och Adrian
    MammatillO skrev 2009-09-15 20:27:31 följande:
    höhö ska jag slå till Molo lamm body i storlek 92 för 50 :-
    köp nu eller?
  • Damien och Adrian
    SmillaMilla skrev 2009-09-16 17:40:37 följande:
    FY vad jag är trött!30 minuter till så skall de minsta i säng. Sedan blir det tröstshopping för en jobbig dag/vecka. Några tips?
    borisbus.se - hoppas att sajten är uppdaterad. Köpte lite Molo, Småfolk och IdaT.
  • Damien och Adrian
    MammatillO skrev 2009-09-16 15:11:39 följande:
    Googla på Molo bodysuit cups så dyker det säkert upp webshoppar som har kvar dom...
    såg den på borisbus mne vet ej stlk.
  • Damien och Adrian
    CamillaJ skrev 2009-09-16 15:19:31 följande:
    Fasen tryckte in den i varukorgen men vågade inte trycka av den va mycket tjejig.. försökte komma på vad en kille kunde ha till men äh hm blev helt fel.. eftersom jag inte vet vad som döljer sej i magen och har två killar innan så är risken stoor för en grabbis till.. få väl vänta då *Suck* ...
    Jag hade cups till Damien i body och han har en suit/pyamas i den nu, 2 år gammal - han älskar den!

Jag ahr även köpt pusselbody och babushkabyxa till sonen i magen.
  • Damien och Adrian
    MammatillO skrev 2009-09-16 18:05:14 följande:
    hmm är jag dum men finns inget höst nytt senast jag kollade idag där.
    smilla frågade efter shoping, inte höstnytt? Jag menade rean.
  • Damien och Adrian
    CamillaJ skrev 2009-09-16 16:14:16 följande:
    Ok !! Jag är såååå övertalad :) Det får bli en sån, kan ju säga att jag har mer rååååååsa här hemma ;) men mycket mycket både och också... hmmm bebis är inte större än ett äppel typ men den ha kläder så den snart måste ha egen garderob :D Det var ju dessutom rea på den också :)
    jag har också en stoooor garderob, 5 lådor med molosar som väntar på dne lille grabben. Jag ahr haft många långa månader på mig att shoppa och en molosalg mitt i alltihop.
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-09-16 18:07:37 följande:
    Ha ha- var det inte du som skulle tagga ned på shoppingen Vad beställde du?
    Måste ju köpa rea! Köpte en småfolktröja med flygplan, augustin molobyxa svart (blir nog fin till trafikmärkesluvjackan du köpte på salgen t ex) och Idat hjälmmössa blå med haj och en dregellapp blå med tigrar. allt för 400 kr.
  • Damien och Adrian
    SmillaMilla skrev 2009-09-16 18:14:24 följande:
    tack men fanns ju inget kul i rätt stl.
    rean på lillamirakel då? om du varit kund innan är det 30% på rean.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14