Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-07-24 21:07:22 följande:
    nää har ju "bara" 3 overaller och 3 set med jacka + byxa 1 par extra byxor också men de åker...o ja...2 jackor och en väst också men jackan o västen åker
    {#lang_emotions_surprised} ja det räcker ju med max 2
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-24 21:16:14 följande:
    hmm har du kvar regnbågen? Kanske min är felmärkt? För som du såg på bilden jag la ut innan så ser den ju mindre ut där på Maia än vad den gör på Isa som då var längre??98an ser ju dock ut att sitta riktigt bra på Isa...åhhhhh vad jag vill ha en ORANGE!!!!!!!!
    jaa jag har kvar den
    Zvartaliljan skrev 2009-07-24 21:19:46 följande:
    ja precis, 2 overaller ska jag ha seten med jacka + byxa är ju ett billigt set till dagis och de andra två att byta med. är lite orolig att Molosetet är för litet också...det är strl.98 i AW08 regnbågsjacka + byxor. Ida.T setet är större, också strl.98Katvigjackan och västen är jag inte förtjust i så de är lätta att slitas från. Småfolkjackan kommer jag behålla som en sån där finjacka, bra att man kan göra om till väst också Men kanske borde ha överdragsbyxor ändå till den jackan? Vilken färg i så fall? orange?
    haha du är tokig
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-24 21:29:09 följande:
    tror du att du kan mäta den då? I vilket fall så är ju den jag har för liten, men bra o veta om den är felmärkt när den ska säljas.Nu har jag iaf bestämt mig för o behålla Hummeln, så nu går vi över till nästa problem Ni får ursäkta om jag är jobbig, ensam hemma o har inte så mycket för mig Ida.T strl.98 förra året, ingen tvekan om att det kommer passa i år va Molo strl.98, lär vara för litet i år va jämförde o den är ungefär som lurv92
    japp idat kommer funka i år sälj molosarna!! kommer vara för små!

jag kan inte mäta för jag är i stugan tyvärr
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-24 21:35:43 följande:
    ja visst är det skoj Jag är verkligen tokig i ytterkläder Hallgarderoben är underbar att se.Kappor är jag också galen i...är orolig för den röda ullkappan från ida.T i ärmlängden också, gråter floder om den är för liten i år
    ohh och jag e såå sugen på molos kappa till isabel..
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-25 01:18:10 följande:
    Usch...nu har ju alla lagt sig, just när jag inte kan sova.
    inte jag {#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-25 01:23:46 följande:
    Jag var ju så dum och mätte Saga ikväll och blev alldeles häpen, 98 cm. Lillebror sov sött då men han är huvudet längre än henne. Himmel....då såg jag rätt när jag provade förra årets vinterjacka på honom igår.....den såg så liten ut *skit också*....Så nu kan jag inte sova för det *knäpp i huvvet*
    hehe inte skit också det innebär ju att han måste ha en nyyy jacka ju KUL!
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-25 01:36:47 följande:
    Men fattar du.....jag köpte den och ett par täckbyxor förra vintern för att de var så snygga att ha nu i vinter. Jag tog i tyckte jag som sjutton. och kände mig så jäkla fiffig....
    haha ja så kan det gå
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-25 01:49:28 följande:
    Tur att han åtminstonde har en blå/blå Katvigmössa att ha på huvvet i höst. Då fryser han i alla fall inte där
    haha en mössa är alltid nått
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-25 01:51:22 följande:
    Jag får väl utgå från den när jag handlar nytt Jag menar jag vill ju inte ruinera mig *fnitter*
    haha nä inte bli fattig nu ohh en orange jacka till lillebror!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14