Inlägg från: Damien och Adrian
|
-
-
jag som inte shoppar längre har fått nytändning, idag köpte jag på ziggys:
-
tog min shopping död på tråden?
*dax mysa med make*
-
Såg ni att jag beställt nya juniortröjor från england igår till 260 kr per st? varför så billiga där jämfört med här? de var billigare än babytröjan jag köpte som låg på 270...
-
Hej förresten ser att Småfolk är på tapeten som vanligt...Incommunicado skrev 2009-09-17 13:17:13 följande:Såg ni att jag beställt nya juniortröjor från england igår till 260 kr per st? varför så billiga där jämfört med här? de var billigare än babytröjan jag köpte som låg på 270...
Jag talar hellre Molo, det är de tröjorna jag syftade på.
-
ziggysmelizza skrev 2009-09-17 13:27:53 följande:vart????
jag bara filurar på varför det är billigare där?
fast bra förstås!
dax för fika sedan mer jobb! vi ses! -
jag kan tycka ibland att vi har diskussionerna på fel ställe. Idag ahr olika Traderadiskussioner hettat till här inne, vilket är fel forum. Dels finns en Traderatråd, dels kan man ta det med säljaren själv.Busbellan skrev 2009-09-18 13:21:31 följande:Men du har väl inte ens nämnt här vilken säljare det gäller?Nej, det är INTE ditt fel om plagget inte motsvarade beskrivningen.Kanske läge för ett negativt omdöme?
Jag brukar också beklaga mig, så jag pekar inte finger, utan funderar bara. De flesta av oss är ju både köpare och säljare och vi gör väl alla bedömningsfel el är petnoga med plagg o.s.v. vilket ofta skapar diskussion. det är stor "risk" att det är kompisen i tråden som är säljaren och det får man vara medveten om.
i övrigt har jag inte läst alla diskussiner här idag, jag har bara sett när jag bläddrat lite så jag gör inget inlägg i debatten. -
fint, brazil blue, är det den blå med grått kantband som jag är sugen på? funderar på dne el den bruna med orange, svårt välja....MammatillO skrev 2009-09-18 14:43:31 följande:Nu har jag beställt Molo lurvjacka i Brazil Blue jr 92 och Babuchka suit i 92
idag köpte jag den här:
http://www.tradera.com/NYA-Molo-byxor-SIDNEY-Mjukbyxa-stl-68-auktion_98057952
(cartoonbyxa st 68). -
jag slutade promenera för 2 v ungefär, det går bara inte längre.ängeln83 skrev 2009-09-18 12:38:37 följande:Hej igenHar nyss varit ute på en liten prommis, ufffffff, inge vidare alls när man klätt på sej alldeles för mycket kläder, har foglossningar och VM i sammandragningar, blir nog inga fler promenader för min del på ett tag Händer här då?
Kroppen börjar svullna, magen är enorm ochsammandragningarna håller på även när jag vilar men vid promenad är det skitjobbigt.
Men vi kan ju snusa bebis om 5-9 v...De är ju färdigbakta om 5 v redan!
-
ja det var lagom rea!Pimm skrev 2009-09-18 14:54:53 följande:Såg dem men vad hjälper det när man inte har liiiten bebis längre:) Jättefina och kanonpris fick du ju!
Jag hade tänkt vänta till rean men när priserna hamnar i ungefär de priser man hoppas kunna köpa till så är det bara att slå till.
Ska ha en stjärntröja till bara sen, tycker det blir för mkt med cartoontröja, har det till damien, men kör helst stjärnbyxan till, det blir så grötigt.
nu väntar jag på massa paket, har köpt flera nya lurvfleecejackor på T, väntar molopaket från borisbus, lillamirakel och ziggys.