Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Jes sica skrev 2009-09-22 09:59:31 följande:
    Ja jag ska ta och sätta negativt tillbaka, tycker sånt här är så tråkigt bara. Skulle själv aldrig kunna sätta neg för en sådan sak!
    folk är otåliga i cybervärlden, de betalar imorgon men ska ha paketet igår.
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    JuliaochNelly skrev 2009-09-22 10:16:12 följande:
    www.tradera.com/Ny-Katvig-Rod-Velour-Jacka-st...Köpte ju denna och fick hem den igår jätte fin och skickade rek från kina men helt fel i stl när jag tvätt den imorse så märkte jag att den är lika stor som den ljusblå jag har i stl 92. Nu gör det inget för färgen passa viggo mycket bättre. Är det någon föresten som vet när den modellen är ifrån? Har aldrig sett den innan. Super mysig iallfall
    de med Katvigmärke på fickan är från tidiga kollektioner 2006 tror jag ev vår 2007.
  • Damien och Adrian

fler tips:

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=14668395&forum=364&road=&search=;bi=201;i=1;f=364);o=Aldrig+brugt;&sort=ID DESC&status=4&title=Molo-*HELT-NY-TRØJE-FRA-MOLO-M.-HESTE*

och Molo Holden, rosa från iförra året, fans även i större!

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=14835368&forum=364&road=&search=;bi=201;i=1;f=364);o=Aldrig+brugt;&sort=ID DESC&status=1

• Damien och Adrian
    JuliaochNelly skrev 2009-09-22 10:21:41 följande:
    Nej jag kan säga att en kopia är det nog inte jag har jämfört det mesta med den jag har hemma och isåfall är det en jäkla bra kopia. Dock kan det nog vara så att hon jobbar på fabriken och dom får köpa saker som blivit över eller felmärkta saker billigt. Tack. 
    sådana mängder hon säljer så är det kopior,  Kina ÄR bra på kopior, det är ju deras specialitet. Men det är fina grejer så... kvalitetsmässigt märks det inte.
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-09-22 10:19:29 följande:
    oj, ja med dessa priserna så får man begränsa sig! jag tycker jag har varit riktigt duktig denna säsongen
    vad roligt. Ja dels är priserna som de är men sen har maju en växalåda med så behovet av att köpa lika mkt finns inte liksom. Det finns redan mkt som väntar. Däremot har jag satsat mkt på NSjeans i våras och höst, D älskar dessa jeans så vi köper en av varje sort.
  • Damien och Adrian
    Bybo1 skrev 2009-09-22 14:32:49 följande:
    Hej!Trist när dom inte är mer tillmötesgående, har just reklamerat en ej sikke lej bodysuit till Freshmilk där tyget sprack runt knappen efter 2 timmars användning  och till svar fick jag att "Upptäcktes felet först nu 3 månader efter den inhandlades?" lite sur blev jag då jag köpt den för 3 månader sen men då hade ju inte alvina den storleken så den har ju legat i växalådan, har skickat den idag men har ingen förhoppning att den godkänns  Hoppas det löser sig för dig snart..
    usch vad dåligt av dem!!!! {#lang_emotions_yell}

såna butiker borde vi bojkotta allihop - då får de nog känna av det, vi är nog rätt köpstarka i den här tråden....
  • Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2009-09-22 15:21:19 följande:
    Nej nej... Jag har LOVAT mig själv att vänta till efter rul iaf. 1½ vecka kvar... *tamtam*
    både pojkar och flickor kan ha en sån och den är praktisk på små barn...{#lang_emotions_innocent}

SLÅ TILL!!!!!{#lang_emotions_demon}
  • Damien och Adrian
    jojoa75 skrev 2009-09-22 15:46:21 följande:
    själv har jag inte handlat där på typ två år eller nåt Skrev nåt i denna tråden, ganska negativt, men jisses, man måste ju kunna lufta även negativa åsikter... blev sen kontaktad via mail privat av butiksägaren och inte så trevligt bemötande ang vad jag skrivit här.
    gissar att butiksägare har rätt bra koll på vår tråd, vi är som sagt köpstarka.

Jag ogillar dålig attityd och dålig service, jag köper för så enormt stora summor att jag förväntar mig service, annars tar jag mina pengar någon annanstans. Enda butiken jag bojkottar är annorlunda små för vad som hände för någon vecka sedan med reor som inte var reor och problem med VISA på webbsiten de vägrade hjälpa till med (de ville inte lägga undan varor trots att det var deras sajt som strulade), sedan ogillade jag den lokala butikens attityd mot mig (de har stängt nu) för de var sura att jag inte köpte allt hos dem. Men de fick alltid molo sist och dessutom mer tjejgrejer än för killar, jag köper där det finns och av de som får FÖRST.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14