Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Therese1981 skrev 2009-09-13 09:10:55 följande:
    God morgon =) GRATTIS till DAMIEN. såg att det pratades salg lite igår efter jag lagt mig =) tänkte hur långt innan brukar man få reda på salgen??? kommer ni samåka i år igen? många från gbg området?
    Tackar!

Nej salg får man veta samma vecka el så, det är verkligen i sista sekund... Ingen åkte från GBG sist har jag för mig, det gick bilar från Varberg/Falkenberg däremot.
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian

Nä, dax att ta tag i nytt kalas....

kram på er!

• Damien och Adrian
    {#lang_emotions_sunny} Damien tackar för alla fina gratulationer idag!

Dagen blev lite udda - med en timme kvar tills gästerna skulle komma ringde jag sjukvårdsrådgivningen för att höra med dem om mitt illamående och huvudvärk - 3:e dagen nu och det kändes olustigt. De skickade mig till förlossningen  - mitt i allt firande. Allt verkar dock bra med bebis det är nog "bara" jag som inte mår bra, så det kändes fint - de kollade CTG och UL och blodtryck o annat. Så nu är man lugnad på den fronten.

Men hektisk dag var det iaf, nu sitter jag o samlar mig för att nana - man ska ju orka gå till jobbet efter helgen också...

ska läsa lite i tråden och kolla T.
  • Damien och Adrian
    lillronya skrev 2009-09-13 22:11:13 följande:
    Jättefin kombo på födelsedagsbarnet i bt!!
    Tack! Tycker de bruna NS är sådär men börjar gilla dem mer o mer...
  • Damien och Adrian

Hej tjejer!

Jag är sugen på att köpa åkpåse, har beställt en röd babytravel syskonvagn och tänkte ha en åkpåse tilbebis, Damien har en brun sedan förut, den får han väl behålla i vinter.

Kom med tips på lämpliga åkpåsar, har kikat lite på några men få pasar en grab i en röd vagn. Vill gärna ha någon kul med mönster, inte svart el så - men kom med tips ändå man vet ju aldrig.

• Damien och Adrian
    JsN skrev 2009-09-14 20:07:06 följande:
    Hej! Nu undrar tjuvläsaren hur NS mössor är i storlek?
    höstens lite stickade är enorma, ta en stlk mindre. I övrigt normala.
  • Damien och Adrian
    Rååsa Smurfen skrev 2009-09-14 20:08:44 följande:
    babysnuggel röd med svarta stjärnor  hade varit fin tycker jag
    Tack - låter fint, har du länk någonstans?

Fast den röda färgen måste ju matchas med kanske, det kan bli tokigt.
  • Damien och Adrian
    JsN skrev 2009-09-14 20:11:50 följande:
    Och vad innebär det? *känner mig dum* stl M motsvarar ungefär vilken ålder?
    i normala fall 2-3 år. S är ca 1 år. Jag fick ta S nu till sonen i stickad höstmössa, maken & jag kunde ha M...
  • Damien och Adrian

ok tänk er en röd vagn, vilken av de här skulle ni vällja o varför?

http://www.mammashop.se/product.asp?product=9679

http://www.mammashop.se/product.asp?product=9678

eller en sån här kanske+ Men den äör bara för newborn... Fast D behöver ju inte vagn o åkpåse nästa år, då är han 3.

http://www.mammashop.se/product.asp?product=5344

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14