Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Kommit hem från mvc, allt verkar bra med bebis. Gått upp 8 kg sedan inskrivningen, skönt att det inte är mer. Med D gick jag up 17 kg...

stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    MammatillO skrev 2009-09-15 14:44:07 följande:
    men 249:- vet jag inte om jag vill punga ut med så jag kanske testar 86.an och om den isf inte passar får en kompis barn den sen om jag nu vinner den vill säga.
    men den är väl helt ny flr 249 kr? Dert kostar ju nya Molosar ju! Klart prisvärt, mkt snyggare än det mesta!
  • Damien och Adrian
    snigelina skrev 2009-09-15 14:45:15 följande:
    Vad skönt att allt är bra Jubla inte än Med Stella gick jag upp fansansfulla 14 kg sista två månaderna...
    haha, jösses! ja det är så himla olika med graviditeterna också. Och nu är man glupahungrig jämt. Fast det kanske jag ska tala tyst om med dig? {#lang_emotions_embarassed}
  • Damien och Adrian
    snigelina skrev 2009-09-15 14:49:31 följande:
    Haha, nä, det är ingen fara Du får prata mat med mig om du vill Ja, verkligen olika med graviditeterna.. Gick bara upp 2 kg med tvåan, så 30 med trean var inte så roligt. Fast det visade sig långt senare att min sköldkörtel flippade ur under slutet av graviditeten med Stella, förmodligen därför hon var så stor också.
    ok ja då är det annorlunda.

Jag håller tummarna för dig med dieten!
    MammatillO skrev 2009-09-15 14:50:42 följande:
    Men jag litar inte på att dom är "nya" dom kan ju vara använda typ 1 gång och sen åkte lappen på igen ?
    fortfarande värt pengarna, bodies nuförtiden kostar ju 299? Dessutom känner du det på doften om plagget använts. Och i tyget.
    Smultronhjärta skrev 2009-09-15 14:49:39 följande:
    Smultron heter Lova*äntligen bestämt* Och jag är såå nyfiken på sängen, du har inga bilder?
    åh mysigt!
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-09-15 14:59:48 följande:
    Med Max vägde jag in på stadiga 32 kg plus på förlossningen Det märktes denna gången att jag inte gått upp mer än hälften..Jag var inte lika mycket valross

Köpte lite grejer på lillamirakel nyss på rean, 30% på rean om man redan är kund. Jag hoppas miona grejer finns, att jag var ute i god tid... tog några molosar till lillen i magen.
  • Damien och Adrian

nu ska jag laga lite mat och ta en tupplur innan familjen kommer hem.

• Damien och Adrian
    Mawe123 skrev 2009-09-15 15:41:27 följande:
    Har också shoppat lite katvig tröjor till store sonen på rean.. 152 till 138 cm lång spinkis, hoppas den passar -de brukar vara sååå små i storleken.Toppen med lite extra rabatt, hämtar i butiken också så jag kommer undan portot =)
    härligt. Jag köpte Molos bilar från våren 08 st 80 och byxa från samma kollektion, blå velour med röd hand på rumpan, st 74 - de blir fina ihop på lillkillen i sommar/höst.  Köpte en amningströja också, dax att börja kolla in sånt...
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-09-15 15:45:17 följande:
    härligt. Jag köpte Molos bilar från våren 08 st 80 och byxa från samma kollektion, blå velour med röd hand på rumpan, st 74 - de blir fina ihop på lillkillen i sommar/höst.  Köpte en amningströja också, dax att börja kolla in sånt...
    tröjan med stjärnärm och bilar.
    Smultronhjärta skrev 2009-09-15 15:44:58 följande:
    Åh jag var på god väg men insåg sen att med Småfolks salg runt knuten så är det bäst att jag låter bli Men jag är såå shoppingsugen
    du ska väl ha med hela hushållskassan?

vet du vad en fleeceoverall kostar i butik, småfolks?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14