Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian
    Pimm skrev 2009-09-24 21:38:54 följande:
    Tycker ni det är ok att lägga ut en sak man köpt på T bara någon vecka efter man köpt det?
    oavsett om det var it tjafs el inte så har man rätt att göra som manvill efter betalning, jag skulle aldrig bli sur på köpare som sålde mina grejer direkt, det kan ju vara stlk det är fel på el att man ångrar sig osv.
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian

God morgon förresten!

Jag har sovit skit i natt (igen får jag säga) dels somnar sonen 21:30-22:00 numera, vi har ändrat rutiner så han bara får sova 1 tim på dagen och det började ge resultat idag, han är så trött att han grinar. Men, men, hoppas han somnar mer normal tid framöver... vaknar på nätterna gör han ibland med så vi är helt slut jag o maken.

gårdagens Moloköp:

http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=98712358

http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=98712431

gillar fotbollssetet, sålde Damiens tyvärr, och den gula bodyn har jag inte haft/sett förut, hade en lila och en rosa. Den blir fin på lillkillen i sommar.

• Damien och Adrian
    lillronya skrev 2009-09-25 08:38:22 följande:
    Låter märkligt...
    vissa suits är enorma, men annars är 86 och 92 rätt jämstora. vilken är det som är så stor? tror gitarrerna kan vara lite liten, printen var det än mer ht 07 när den kom ut.
  • Damien och Adrian
    JuliaochNelly skrev 2009-09-25 08:40:51 följande:
    eller hur men det är inte bara denna suiten utan jag har flera i 86 & 92 och skillnaden är verkligen stor i mellan dom ...och mest i benen 92 sitter okej med växemån i armarna men benen är säkert 10 cm för långa
    ananrs är det ju vårens dalmatiner och andra som jag hört är enorma i 92? vilket gammalt print har du som är så stor?
  • Damien och Adrian
    JuliaochNelly skrev 2009-09-25 08:43:52 följande:
    jo det är väl som med leggingsen då Nelly har aqua flower & vanliga flower i 110 båda och det skiljer säkert 10 cm i mellan dom *hel sjukt*
    ja olika kollektioner - svårt veta rätt stlk  - trist.
  • Damien och Adrian

dagens köp, älskar schackrutorna:

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=14727044

Morty skrev 2009-09-25 09:00:52 följande:
    Ja, det värsta är att jag har sådana hemma men missade lägga i en! *trött i mössan* Men det kanske funkar i efterhand?? Värt att prova iaf. Tack!!!
    jag röstar för att du testar vanish också för att få rätsida på kläderna, det funkar på allt utom citrus, så färg borde det ta på.  Ta colorcatcher först, el allt i ett stackare... 

*fikapaus*
  • Damien och Adrian
    Morty skrev 2009-09-25 09:17:13 följande:
    Häftig tröja!!!Ja, ska testa vanish när jag kommer hem. Tack!  När jag stod där imorse så blev det nog total blackout. Jag har ju vanish hemma oxå...... Gosh! Var har hjärnan tagit vägen.... Hoppas jag kan rädda trains & starströjan samt babushka leggings och gud vet vad mer som fanns med....Förra veckan köpte jag leverpastej och morgonen efter ville Mattis ha det på sin macka. Kunde inte hitta den i kylen så jag trodde den kanske åkt ur påsen i bilen och den legat där hela natten. Men sen på em när jag kom hem från jobb hittade jag den. Hade lagt den i lådan där vi har grönsaker. Hur tänkte jag där??? Men det är ju sånt som händer.
    tack!

Haha, jadu, vad säger man? men vissa dagar är det bara så.
  • Damien och Adrian

God morgon!

Sonen vaknade 6:30 så jag ahr varit uppe länge - ska faktiskt ta en tupplur nu när make vaknade.. la in lite av paketen i bildis, ska hämta ett stort paket NS senare idag också och väntar på ett par paket till. Sen har jag officiellt köpstop i ett par månader.

*snark*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14