-
-
Ingen som blir sur när jag disar småfolk elelr ignorerar ni mig medvetet?
Jag är himla trött idag, sonen var vaken en timme i natt, mardröm el nåt.efter det kunde vi inte sova, så vi var vakna över en timme till, suck. Ska nog dra hem tidigare från jobbet idag, vi har föräldramöte också på dagis.
Kanske ska jag hämta lite paket också, har 3 st att hämta på Ica. -
saturnina skrev 2009-09-23 13:20:21 följande:Ja, det är ingen som vågar säga att du är helt knasig.*satte i halsen* inte NS????!!!!!!!!!Buttelina skrev 2009-09-23 13:23:38 följande:alla har vi olika smak så jag bryr mig inte så mycket jag skulle inte få för mig att köpa ns jeans texTHEA och Grodan skrev 2009-09-23 13:23:51 följande:Jag blir inte sur i alla fall Hade du sagt att du dissar MOLO, då däremot
haha, Molo är ju bäst, har ju nästan bara Molo!
-
Jag ahr ett o annat Småfolkplagg, el hade iaf... en del är fina, visst.
ska sluta fjanta mig nu och sätta igång att arbeta igen. tyckte bara att det var så mkt Småfolkssnack härinne.
-
jag är urless på velourisar.Buttelina skrev 2009-09-23 13:31:01 följande:näää inte ns!! tacka vet jag mjuka färgglada velourisar!
Tacka vet jag läckra jeans!
Damien hade mkt velour när han var liten, men till lilkillen har jag bara köpt jeans i princip - några lindex, Nanoou, katvig och molo velourisar har slunkit ner i inköpskassarna, men det är mer andra byxsorter faktiskt. -
det gör jag inte!saturnina skrev 2009-09-23 13:33:14 följande:Försök inte släta över nu.
Jag dissar det mesta med Småfolk, tycker de ser likadana ut i färger 8mkt gult och brunt, skrikig grön vilket jag inte gillar) och det är alltid samma motiv som återkommer - flygplan etc. Men några är lite halvcoola, ägde en del förut, fick lite nojja och tänkte satsa på märket, men tröttnade efter ett par veckor redan... men jag ahr spanat in några roliga tröjor som jag funderar över att köpa till bebben i magen, jag gillar det grabbiga med grävmaskiner t ex som de har.
-
lillronya skrev 2009-09-23 13:32:52 följande:JAg är inget jättefan av småfolk jag heller. Men det jag gillar, gillar jag jättemycket. Jag gillar inte alla de där jättemönstrade och plåttriga kläderna.Men hoodsen skulle jag kunna samla på.Ignorerar inte dej. Skalade lite potatis bara. Å spännande med paket! Vad väntar du?
Jag skojade bara om ignorerandet.
Jag väntar på massor med paket, ett är från ziggys, ett från borisbus, det tredje är nog tradera. Jag ahr en hel del paket som ska komma från tradera - idaT regnkläder, Molo lurvisar, NS paket som du kanske minns, mina fynd? men för makens skull åker jag inte direkt när paketen kommer utan samlar en hög.
oj, måste rusa! vi hörs tjejer! -
Damien har fotografering på dagis nästa vecka, hmm, föra året hade han lammtröja så dalmatiner känns lite för nära, men bra färg och himla snyg på honom annars. Han älskar dukati och tåg t ex, men vill helst inte ha masa svart, svart o vit gör sig dåligt på foto *spånar vidare* stjärntröja kanske? Grön? han ska ha NSjeans till.
Vad föreslår ni?
-
regnbågsbody? röd hummel t-shirt?Incommunicado skrev 2009-09-23 21:44:47 följande:Damien har fotografering på dagis nästa vecka, hmm, föra året hade han lammtröja så dalmatiner känns lite för nära, men bra färg och himla snyg på honom annars. Han älskar dukati och tåg t ex, men vill helst inte ha masa svart, svart o vit gör sig dåligt på foto *spånar vidare* stjärntröja kanske? Grön? han ska ha NSjeans till.Vad föreslår ni?
-
Hej, allt väl?
Köper ni något idag? Jag ahr 7 paket att hämta på Ica, mums!
Samlat under veckan. Det blir en härlig helg.
På vårt dagis har de 3 dgr per vecka 5 tim per gång, de väljer dagarna eftersom de då har mer personal inne. Men vi fick undantag då jag inte har körkort och dagis ligger långt bort - vi vill ha Damien på dagis 4 ggr per vecka, 8-12 och en dag blir kortare, så papa kan lämna honom och hämta vid lunch. Struligt för min man förstås men bäst för alla andra - Damien älskar dagis och får vara med så mkt som möjligt och jag kan vara hemma i lugn o ro på förmiddagarna med bebis.