Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

ängeln83 skrev 2009-09-29 20:28:05 följande:
    Godkväll flickor.Gav just upp nattningen av Liam, har försökt få honom att sova sen kl 18 *SUCK*, och på dagis säger dom att han inte sover på dagarna längre, sääääääääkert.Om det nu är så så borde han väl somna på kvällarna när vi väcker honom kl 6 på morgonen?
    Inte alls säkert. Damien har slutat sova med, hoppar helt över vissa dagar och somnar först 21:30-22 om kvällen trots att vi begränsar honom till max 1 tim på dagen och försöker lägga honom 20.. Det går upp o ner för de små, de har sina intensiva perioder.
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-09-29 21:19:28 följande:
    Japp- ska du dit så kan vi lösa allt sådant praktiskt! Inga problem alls
    såg att barnen har magproblem, inte kul alls!
  • Damien och Adrian
    Pimm skrev 2009-09-29 21:26:25 följande:
    Tack snälla!! jag tycker bara fler härifrån kunde åkt med för jag har inga väninnor som har lika stort intresse som jag. Får väl lägga in en annons..;-D

tyvärr är det så för många av oss.. ingen i närheten att dela intresse med.
  • Damien och Adrian
    Milliz skrev 2009-09-29 21:28:12 följande:
    Oj, Elias hade en sån period i vår och sommar. Fast han sov iofs en stund på dagen då. Men han sprang omkring till kl 22 nästan varje kväll! Han var jättetrött men kunde liksom inte komma till ro av någon anledning. Sånt är aningens jobbigt. Men det har tack och lov blivit bättre nu. Men snart börjar han väl springa igen istället för att sova den lilla busen
    ja usch vi håller på att försöka ändra rutiner så han ska kunna sova, men som du säger, han får ingen ro. Det började efter semestern och byte av säng, men det hade nog kommit ändå för han är inte orolig egentligen.
  • Damien och Adrian
    melizza skrev 2009-09-29 21:20:54 följande:
    På måndag ska Stella ta gruppfoto på dagis....inget individuellt men ja ja jag förstår att personalen har beslutat att det endast ska bli gruppfoto eftersom det är inget kul för barnen eller personalen att ta kort och ha kaos en hel dag för lite kortFrågan är bara vad ska Stella ha på sig?????-pusseltröjan med rosa velourisar-rosa jeansklänning med aquaflower tröja och leggings-trollslända leggings och tröja med molos jeansklänning-pippifågel tröja och leggings med NS kjol
    aquaflower el trollslända, men vitt och svart är inte bra på foton så är det mkt vitt på er trollslända så tycker jag du ska ta aquaflower el ev pippi.
  • Damien och Adrian
    Milliz skrev 2009-09-29 21:32:20 följande:
    Här blev det värre då vi flyttade i mars. Men han började nog någon gång i jan då han kom på att han kunde kliva ur sin säng. Det var jobbigt de kvällar M inte var hemma då Elias skulle sova och Ella låg och ammade länge. Men nu går det bra sen 1-2 mån tillbaks
    ja jag har hört att det är en fas som många går igenom, det är sanslöst jobbigt, man får ju ingen vila själv. Vi köpte en bekväm stor fåtölj till hans rum häromdagen, förut satt vi på en hårt köksstol... han kliver ur sängen annars så han vill ha oss där, suck.
  • Damien och Adrian
    solouniko skrev 2009-09-29 21:33:54 följande:
    Fanns överallt, kappahl, HM, Doffi, Lindex. Jag köpte dock mina på cubus, fast finast tyckte jag de på doffi eller kappahl var. Men då hade jag redan köpt mina
    kolla enzokids.se - 20% på ESL och finger in the nose 30%
    kod: höstpremiär

• Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-09-29 21:40:37 följande:
    kolla enzokids.se - 20% på ESL och finger in the nose 30%kod: höstpremiär  
    du var ju köpsugen alltså.
  • Damien och Adrian
    Zvartaliljan skrev 2009-09-30 13:59:23 följande:
    ja jag funderade på den också Men vill gärna ha knytband eller så det går ner mer över öronen på bebis...
    den mössan passar väl inte din grabb?
  • Damien och Adrian

Hej tjejer, tittar som vanligt in en liten sväng bara. Är dödstrött jämt numera av graviditeten fast allt ser normalt ut - var på mvc igår.

Ser att ni finns på facebook med, jag är envis och ska inte gå med. Håller mig utanför sånt där - dels är det beroendeframkallande dels är jag lite allergisk mot sånt som alla är med i. *fröken tvärtom* När folk säger att de har 150 "vänner" på FB så undrar man ju lite vad som läggs i det begreppet.

kikar in igen lite senare tror jag, maken ropar.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14