Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-10-02 18:49:20 följande:
    TAck!Ja jag är nöjd. Förutom att det inte blev några lurvar...Barnen har vuxit ur två av sina så nu har de bara en var. Går ju inte.
    Näääe det går ju inte! Jag är så innerligt glad för lurvoverallen, den är såå fin. Å Milo älskar den! Igår fick han gå med den inne, fick ha bara blöja under för han gav sig inte

Synd att du inte hittade lurvar. Hur var småfolk jämfört med Molo?
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-10-03 15:27:21 följande:
    Fixat Själv har jag än så länge en lyckad dag- jag har tvingat mig själv att fylla en prolister med 30 auktioner, hunnit till bolaget där jag snackade mig till att få köpa en flaska vin 5 minuter innan stängning eftersom jag visst hade glömt körkortet hemma, fyndat nya Viking Goretex till Max för 279:- och troligen lyckats hitta nappar som Lova accepterar iaf lite*so far so good*
    Det finns inte en chans att den där tröjan jag nämnde är med i din prolister?
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-10-03 16:53:56 följande:
    haha jag kollade på bilderna och kom på att det nog var den hon menade GUD vad vissa småfolk tröjor sätter sina spår!! jag har nu sammamlagt 4st lila lejontröjor och ÄNDÅ har jag svårt att sälja två st men en åker på t i alla fall
    Ja den tröjan har jag jagat sen jag såg den på Bia för evigheter sen!!
  • Tjollabolla

ÅHHH hittade äntligen en fin kombo med kameleontbyxorna, katvigs turkos/gröna tröja. Precis samma turkosa!

Ni får ha en trevlig kväll tjejer, nu ska vi ha kalas här hemma!

• Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-10-04 10:30:34 följande:
    Tjolla- Söta Milo i kojan! Hur var gårdagens kalas? Antar att du slipper baksmälla i dag i alla fall Smilla- Fina Svea i härlig velour! Fina fynd du har gjort. Kostade NS brallorna 200 iår med? Var det ngn rea på nya kollektionen?
    Tack vännen! Kalaset var bra, lugnt och fint
    Läste om Noels 2års trots precis i bloggen, kunde inte låta bli att dra på smilbanden
  • Tjollabolla

Godmorgon! Fy vda jag hatar måndagar...

Sitter och velar om vilka skor jag ska ta på Milo till dagis idag. Gympaskor eller dom nya fodrade lite högre skorna? Det är 8 grader och blåser tusan ute... Men solen skiner. Så jäkla svårt är det nu tycker jag!

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-10-05 08:07:20 följande:
    ta gympadojorna!! de springer runt så mycket och ligger solen på så blir de fodrade vaaarma. men det är skitsvårt!! jag har lite problem med jackor jag vi har hittills haft en fleece med vindjacka över men det känns liiite kallt... och molo vinterjacka känns ju mega varmt
    Ja det är verkligen skitsvårt nu. Vi kör på lurv och softshell jacka, med pop överdragsbyxor. Men i fredags när han bara hade gympaskor var han ISKALL om fötterna så vi fick iväg och köpa ett par varmare.... Så jäkla svårt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14