Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

FlowerPowerMama skrev 2009-09-15 14:39:38 följande:
    Uhh, segproppar! Deras datorer kanske också fått influensan eller nåt. Hoppas de svarar snart, du har ju rätt till rätt vara trots missen med rean!
    Ja, precis.. De kanske tycker att jag ska vara nöjd med det jag fick när det nu var halva priset.. men den går liksom inte ens över Stellas huvud så att behålla den är bara meningslöst.
  • snigelina
    Incommunicado skrev 2009-09-15 14:43:04 följande:
    Kommit hem från mvc, allt verkar bra med bebis. Gått upp 8 kg sedan inskrivningen, skönt att det inte är mer. Med D gick jag up 17 kg...
    Vad skönt att allt är bra Jubla inte än Med Stella gick jag upp fansansfulla 14 kg sista två månaderna...
  • snigelina
    Incommunicado skrev 2009-09-15 14:47:35 följande:
    haha, jösses! ja det är så himla olika med graviditeterna också. Och nu är man glupahungrig jämt. Fast det kanske jag ska tala tyst om med dig?
    Haha, nä, det är ingen fara Du får prata mat med mig om du vill

Ja, verkligen olika med graviditeterna.. Gick bara upp 2 kg med tvåan, så 30 med trean var inte så roligt. Fast det visade sig långt senare att min sköldkörtel flippade ur under slutet av graviditeten med Stella, förmodligen därför hon var så stor också.
  • snigelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-15 14:49:39 följande:
    Smultron heter Lova*äntligen bestämt* Och jag är såå nyfiken på sängen, du har inga bilder?
    Åååh.. Lova (hittar inte hjärtsmileyn, men det skulle varit en där.. dumma fl)
  • snigelina
    snigelina skrev 2009-09-15 14:50:16 följande:
    Åååh.. Lova (hittar inte hjärtsmileyn, men det skulle varit en där.. dumma fl)
    jahaaa.. mitt plus har gått ut, det förklarar ju saken
  • snigelina
    MammatillO skrev 2009-09-15 14:50:42 följande:
    Men jag litar inte på att dom är "nya" dom kan ju vara använda typ 1 gång och sen åkte lappen på igen ?
    Men så kan man nog inte tänka, eller också är jag för naiv..
  • snigelina
    Busbellan skrev 2009-09-15 15:30:19 följande:
    Gahh, jag blir galen på vissa traderasäljare Vann ju en turkos molooverall i mitten av augusti. Betalade in och väntade på att den skulle komma. Väntade ganska länge med tanke på att den skulle skickas med schenker. Mailade igen den 1/9 och undrade var overallen var. Fick då till svar att den visst åkt bakom nånstans och inte blivit postad. Men detta var nu alltså 2 veckor sen och fortfarande har ingen overall kommit Känns ju lagon roligt när jag inte ens ska behålla overallen, den ska ut till försäljning igen. Har ju redan alldeles tillräckligt med overaller här hemma
    Men om den skickats med Schenker så ska du ju ha fått ett mail när paketet gått iväg?
  • snigelina
    Stormis skrev 2009-09-15 17:54:43 följande:
    Jo, fast grejen är att jag inte sålt sååå mycket. Visserligen lite högre utrop, men om sakerna säljs spelar väl det inte så stor roll? Lite otäckt hög var den allt...
    Min var över 1000 kr
  • snigelina
    isako skrev 2009-09-15 17:58:00 följande:
    Vaddå vaddå? nyfiken Hej tjejer
    Den bedrövliga tradera-räkningen

Vill inte Isak också ha lite blingbling i öronen nu?

Vilka fina bilder i bt
  • snigelina

För er som letar pusseltröjor i jr-strl så finns de nu hos Mysgrodan!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14