Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

SmillaMilla skrev 2009-07-08 07:18:39 följande:
    Måste tipsa om denna underbara kjol! Den sitter såååå fint på! www.oki-doki.se/
    Håller med, två av mina tjejer har den och den är superfin!
  • snigelina
    Emmsan skrev 2009-07-08 09:03:51 följande:
    hörrni jag vill VERKLIGEN ha molos velour dressar men priset till 3 killar då snålar jag ju :(
    Åh, jag tycker inte de är så speciella faktiskt *s*
  • snigelina
    Emmsan skrev 2009-07-08 09:10:33 följande:
    hm joooo eller nja inte sååå kanske men fina va det .. men nä det är ju som en hel vinteroverall för det priset :)
    jamen precis, de ÄR fina, men inte till det priset. SÅ speciella är de inte liksom..
  • snigelina
    Duntoffla skrev 2009-07-08 10:24:44 följande:
    God middag förresten! Vi ska strax dra till stranden. Emmsan- vet du att Mysgrodan ska lägga best idag? Jag ska ju ha med lite där men åker ju bort halva dagen.
    Ja, hon ska beställa idag!
  • snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 10:26:19 följande:
    NU har jag läst tbax Tofflan--- Helt underbara bilder!!! Den när man ser småttisarna bakifrån kikandes in genom fönstret va helt otroligt fin!! Å fina mamman o Noel åxå Idag borde jag få paket från LLM  Och sen kommer Bubblan hem från campandet åxå *saknar*
    Åh, har hon varit och campat? Länge?
  • snigelina
    jacao skrev 2009-07-08 10:30:53 följande:
    ska jag eller ska jag inte...? Klicka hem det jag har i varukorgen hos llm... jag gillar ju älgarna men lillkillen vill ha dukati, vilka bekymmer man har Men samtidigt, priset blir detsamma som halva den planerade kolmården resan i augusti, vilket är roligast för barnen tro, lite nya molosar eller kolmården?
    kolmården
  • snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 10:31:37 följande:
    Ja hon har varit med farmor och farfar i deras husvagn i Mariefred Hon tycker det är såååå spännande med husvagn Hon åkte i Måndags kväll så två dagar har hon varit där å mamman saaaaaknar
    Åh vad mysigt för henne! Förstår att du saaaaaaaknar Jag har bara varit ifrån min lillskrutt knappt ett dygn som mest och det var jobbigt..
  • snigelina
    Busbellan skrev 2009-07-08 13:15:31 följande:
    Åh, jag skulle vilja ha massa muddbyxor, men jag orkar inte sitta och försöka få i resår i alla
    men du, det går på någon minut med varje byxa
  • snigelina
    LA Woman skrev 2009-07-08 15:41:14 följande:
    Ser att ni pratar prickar, jag älskar verkligen de röda med lila kant. Felicia har dom i tights *2, knapptröja, suit, knickers och som ärmar på en tröja, Matilda har dom i trosor, tights, knapptröja, knickers och linne
    Mååånga såna prickar och jag håller  med, de är mina favoriter också. Fast vi har bara en knapptröja, leggings och tunika m 3/4-ärmar. Ja, som ärmar på skidflickortröja också förstås
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 15:30:53 följande:
    Åhh kokande arg är jag nu...syrran är ännu argare...hennes man fyller 30 och hans "vänner" har stökat ner något otroligt med toapapper, ölburkar och annat både inomhus och utomhus, satt in flera fejkannonser i tidningen så det ringer hela tiden och t.o.m satt upp en skylt där det står TUTA precis utanför huset...hon är hemma med en 2-månaders bebis liksom!!! Mannen är ju för fasen på jobbet så den det är meningen att sprattet ska vara åt drabbas inte ens! De har t.o.m strött frön på deras nysådda gräsmatta som de lagt ner en massa pengar på!! HALLÅ liksom, jag slutade tycka sånt var roligt när jag var 15, vad tycker ni???
    Fy så respektlöst
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14