Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-09-17 10:09:39 följande:
    nämen förstår att du är arg!
    Vet inte om han surar för att vi (jag och barnen) ska åka bort över helgen? Han kommer hem imorgon (när vet jag inte, för det "vet" han inte..) och vi åker bort, så vi ses inte förrän på söndag. Men kan han åka bort i nästan två veckor så måste väl jag kunna få åka bort i två dagar?!
  • snigelina
    JuliaochNelly skrev 2009-09-17 10:18:30 följande:
    Tråkigt....han är lite som min sambo verkar det. Ibland andvänder han bara inte hjärnan,tyvärr.
    Dumgubbar

Vi ska liksom hälsa på mina föräldrar (och fira min födelsedag en vecka i efterskott! han var ju tom borta när jag fyllde år..) och dessutom kommer min syster från Stockholm dit och det kanske är sista gången vi träffar dem i år Hon ska ha bebis i december och kanske inte orkar åka ner igen innan dess (de har en liten ettåring också)... Dessutom vill jag gärna träffa dem innan min op..
  • snigelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-17 10:20:30 följande:
    Skickar en kram och hoppas att allt ordnar sig snart
    Stängde av modemet och gick in i hans mail och såg att planet landar på Landvetter kl 14 imorgon, så då vet jag när han bör vara hemma iaf. Men vi ses ju på söndag liksom, bara två dagar extra.. Sen träffas vi i en hel vecka innan jag ska läggas in..
  • snigelina
    SmillaMilla skrev 2009-09-17 10:21:32 följande:
    Hej hej
    Hej Hur mår ni?
  • snigelina
    SmillaMilla skrev 2009-09-17 10:22:34 följande:
    Hur tvättar ni molos kläder? Färgglada kläder (som tex lila stjärnbyxor och klänning) men med vit/ljus insida. Med vitt?
    Näe, tvättar det med rött/rosa/lila..
  • snigelina
    SmillaMilla skrev 2009-09-17 10:24:42 följande:
    Tack! Då kan jag fortsätta tvätta i lung o ro
    Ja Här svämmar tvättkorgarna över.. får ta tag i det efter helgen
  • snigelina

Hur tolkar ni egentligen Mysgrodans erbjudande.. Måste det vara minst en bodysuit?

• snigelina
    Buttelina skrev 2009-09-17 23:50:53 följande:
    hej tjejer kom hem från sjukhuset för ca 30 min sen.. allt var bra med lillebror Nu åkte lite ut på t får ta resten imorgon för just nu är jag tröööött
    Ååh, vad skönt
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-09-17 23:58:35 följande:
    du har mannen din hört av sig??
    Näe
  • snigelina
    MammatillO skrev 2009-09-21 12:06:56 följande:
    Japp för han vägde nästan 3 kg och han var "klar" i alla testerna dom gjorde då han var född, han skulle vägt 4.5 -5.5 annars. Jes sica skrev 2009-09-21 11:49:43 följande:
    Men jag fattar inte vad som är så jobbigt med så stora barn, eller ja, nu vägde min lite drygt 4,6 kg men det behöver ju inte bli komplikationer bara för att de är stora.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14