Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Smultronhjärta skrev 2009-09-29 08:26:59 följande:
    Heeeej!! Hur mår du? Har allt gått bra?
    Jaaa, jag är oförskämt pigg Det har gått bra, det värsta var när de skulle sätta nålar. Huuu.. Jag är så förskräckligt svårstucken, men de fick iaf dit en nål så de kunde söva, så fick de ta de andra två när jag sov. Igår låg jag och slumrade mest hela dagen och var förskräckligt torr i hals/mun, men nu har jag fått dricka Tänk så glad man kan bli över lite vatten... (och andra på uppvaket gnällde för att de inte fick dricka förrän efter två timmar.. grrrr )
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-09-29 08:28:50 följande:
    åhhh men heeeej gumman hur mår du??
    Jag mår bra Men längtar hem.. -2 grader hemma när barnen skulle gå till skolan Tänk om de fryser.. Småpluttarna.
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-09-29 08:31:28 följande:
    åh vad kul att du mår bra . Tänk nu börjar ett helt nytt liv
    Jaaa, det känns så bra! Nu är jag på rätt sida..
    Buttelina skrev 2009-09-29 08:32:02 följande:
    oiii minus 2
    Ja.. och inga vinterjackor finns hemma förstås
    saturnina skrev 2009-09-29 08:32:38 följande:
    Vad har hänt dig?
    Jag har gjort en GBP-operation
  • snigelina
    saturnina skrev 2009-09-29 08:39:59 följande:
    Åh, förlåt att jag är korkad, men jag vet inte vad det är.  Men du behöver absolut inte förklara här om du inte vill.
    Du är inte korkad Gastric bypass-operation, dvs fetmaoperation eller viktoperation eller vad man nu vill kalla det
    Flock skrev 2009-09-29 08:46:05 följande:
    Vad skönt att du ändå känner dig så pass pigg!! När jag sövdes första gången. Fick jag en pippig,skrikig,gäll röst. När jag ringde till mamma så undrade hon vem det var som ringde   Inte förrän fyra dagar efter operation fick jag tillbaka min normala röst..
    Ojdå, min röst verkar normal, tack och lov
  • snigelina

Måste bara berätta.. Barnens pappa köpte de mjukaste, gosigaste lurvarna jag nånsin känt på när han var i USA Varsin till de stora barnen, med luva. Fast Stellas jacka är jag kanske inte lika nöjd med Den har mjuuukt lurv inuti, men camosvettistyg utanpå Nåja

• snigelina
    SmillaMilla skrev 2009-09-29 12:02:28 följande:
    Hmmm fint . Anton har också en typ sådan jacka, den är aldrig använd tyvärr.
    De andra är råååsa och fina iaf Tanken var nog att det var liten och mellan som skulle ha de rosa, men de var ganska stora i strl. Nåja, hon växer ju i den.. Nu ska jag se på Idol! Är otroligt uttråkad...
  • snigelina
    SmillaMilla skrev 2009-09-29 12:06:36 följande:
    De där lurvarna vill vi se! Släng in lite bilder i bt, bums
    Går inte just nu Är på sjukhuset, men kommer nog hem på torsdag. Det blir när jag orkar
  • snigelina
    SmillaMilla skrev 2009-09-29 12:11:18 följande:
    Nej men oj oj det had ejag glömt. Förlåt! STOR kram till dig!!!!
    Ingen fara. Jag har bara så otroligt tråkigt och är rastlös så då roar jag mig här lite under tiden Tack och lov för datorn
  • snigelina
    Busbellan skrev 2009-09-29 12:27:44 följande:
    Snigelina, hur är det med dig?
    Det är ganska bra med mig! har lite ont nu, men inte mer än man ska ha..
  • snigelina
    JuliaochNelly skrev 2009-09-29 18:12:10 följande:
    ja jag blir så sur sömman som lossnat är en glad klar reklamation. Eftersom det är hela sömmen som gått upp just där. Vet inte om sånt går att laga ser så ut men sen vill man ju inte betalt så mycket och få laga den direkt
    Visst har du den lila velourklänningen från Åhléns? Vad är det för brodyr/märke på bröstet?
  • snigelina
    JuliaochNelly skrev 2009-09-29 18:26:13 följande:
    den är ju inte åhlens egna utan ifrån varfördärför , det är en liten kanin syns knappt. Den är faktiskt i exsakt samma färg som katvig & lika bra i kvaliten vi har nog tvättat den 10 gånger och den ser ut som ny. i dragkjedjan sitter det ett litet hjärta med.
    Fast Åhléns egna märke heter varfördärför Nåja, den blir nog bra. Katvigs är ju rätt dyr i jämförelse och denna är nog finare tom Tänkte att den skulle vara fin till Me&Is turkosa molnplyschleggings.
  • snigelina
    Tasha78 skrev 2009-09-30 07:47:51 följande:
    ni som ammade länge hur gjorde ni med annan mat gav ni det med eller var det bara amning
    Jag har gett annat mat också, förstås Från 6 mån som det rekommenderas har vi börjat med smakportioner. Fast min minsta lillfia började inte äta ordentligt med mat förrän hon var runt året. Hon ammades i 2,5 år.
  • snigelina

Är det ingen butik som tagit hem badgeströjan med dollstripe-ärmar?

• snigelina

Hej! Kikar in och säger hej då! De flesta av er vet var jag finns ändå Kram

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14