• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Mamma Kråkan
    Stargirl skrev 2009-07-25 19:13:49 följande:
    Om det är en liten så skulle jag ha följande.byxa + skaljackahöstoveralllurv/fleecevinteroverallJag tycker en höstoverall är oslagbart men man behöver oxå en jacka + byxa oxå.
    lillronya skrev 2009-07-25 19:13:24 följande:
    Visserligen går inte mina på dagis, men ute är vi ju här ändå.Kör med skal och lurv, vi. Perfekt!
    Tack då blir det nog bra med p.o.p skalkläderna. Får kanske bli en skaloverall med till lilleman.

Idag hade gubben och jag en låååång disskution han tycker det räcker med en overall var till ungarna medans jag tycker dom behöver overall + jacka&termobyxor. Vad har ni ?
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 19:12:13 följande:
    Å då kör jag nog åxå hallon vantarna till Va den mörk? Ja då har jag nog valt rätt
    Aaa jag tyckte det så dyster inte alls fin {#lang_emotions_undecided} och så såg jag bebis overallen holden eller vad sjutton den heter {#lang_emotions_throwup} ser verkligen ut som om man doppat den i olja *ryser*
    Nu bloggar jag här igen :)
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 19:17:54 följande:
    Vilka färger vill dom ha nu då? Såg du den orange förresten? Eller hon kanske inte hade den?Tråkigt att ingen vill ha lila eller regnbågen
    Ja nu vill ju Alicia ha den gröna, så det får hon väl ha.
    Michaela har ju sagt att hon vill ha den galna laxen, men hon får nog se fler bilder på den innan jag vågar beställa den.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-07-25 19:19:22 följande:
    Tack då blir det nog bra med p.o.p skalkläderna. Får kanske bli en skaloverall med till lilleman. Idag hade gubben och jag en låååång disskution han tycker det räcker med en overall var till ungarna medans jag tycker dom behöver overall + jacka&termobyxor. Vad har ni ? Aaa jag tyckte det så dyster inte alls fin  och så såg jag bebis overallen holden eller vad sjutton den heter  ser verkligen ut som om man doppat den i olja *ryser*
    Tycker nog man behöver två uppsättningar vinterkläder om man ska vara på dagis.. Vi kommer ha en overall och en jacka o byxa.

Usch ja! Den Holden kan dom beholden för sig själva   *ryyyyyys*
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • lillronya
    JuliaochNelly skrev 2009-07-25 19:19:22 följande:
    Tack då blir det nog bra med p.o.p skalkläderna. Får kanske bli en skaloverall med till lilleman. Idag hade gubben och jag en låååång disskution han tycker det räcker med en overall var till ungarna medans jag tycker dom behöver overall + jacka&termobyxor. Vad har ni ? Aaa jag tyckte det så dyster inte alls fin  och så såg jag bebis overallen holden eller vad sjutton den heter  ser verkligen ut som om man doppat den i olja *ryser*
    Våra småttar har en overall var och varsin jacka. Bra att ha jacka när man ska åka bil. De brukar inte vara så tjocka, de jackorna.
    De stora barnen har jacka och termobyxor.
  • snigelina
    lillronya skrev 2009-07-25 19:20:07 följande:
    Ja nu vill ju Alicia ha den gröna, så det får hon väl ha. Michaela har ju sagt att hon vill ha den galna laxen, men hon får nog se fler bilder på den innan jag vågar beställa den.
    Galna laxen Haha.. ja, den ser onekligen ut att ha ett passande namn
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-07-25 19:20:07 följande:
    Ja nu vill ju Alicia ha den gröna, så det får hon väl ha. Michaela har ju sagt att hon vill ha den galna laxen, men hon får nog se fler bilder på den innan jag vågar beställa den.
    Å laxen e jag bra nyfiken på  
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-07-25 19:11:03 följande:
    Jaaap , föresten så såg jag den lila idag och den var såååå mörk inte alls kul
    joo den lila är suuperfin ju
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • lillronya
    snigelina skrev 2009-07-25 19:21:58 följande:
    Galna laxen Haha.. ja, den ser onekligen ut att ha ett passande namn
    Ja den heter ju crazy salmon.
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 19:22:11 följande:
    Å laxen e jag bra nyfiken på  
    JAg är också nyfiken på den.
    Köpte inte smurfen den??
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-07-25 19:23:08 följande:
    Ja den heter ju crazy salmon. JAg är också nyfiken på den.Köpte inte smurfen den??
    Va de inte Saturnina som köpte den?
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 19:24:06 följande:
    Va de inte Saturnina som köpte den?
    Jo det var det kanske.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14