• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 19:30:39 följande:
    Gubbens kommentar till den va " å jösses! inte är den där ny va? Hur tusan kom den igenom alla kontroller"
    Haha ja. Perfekt som mig som aldrig kan välja färg! *ett litet stänk av varje* {#lang_emotions_laughing}
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Mamma Kråkan
    Stargirl skrev 2009-07-25 19:32:29 följande:
    Jag hade förra vintern til dottern som fyllde  år i feb.1 Reima overall (grå/rosa)1 Molo regnbågsoverall1 byxa + jacka Miniature1 POP overall som passade från året innan.1 ticket to heaven overall (ärvd av en kompis dotter)till hösten1 tunn höst overall från Ver de terre1 skaljacka + skalbyxa från POP+ regnkläder.Sonen på 5 år hade.1 brun/marin overall från POP (ärvd från en kompis)1 Molo overall i färggen petrol (ärvd efter storebror)1 blå/turkos overall från poptill hösten/våren1 svart Reima jacka + byxor1 skaljacka från POP i blått + regnkläderMen jag är ju rätt galen o andra sidan.
    Tack denna ska jag visa sambon *hihi*
    Nu bloggar jag här igen :)
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2009-07-25 19:33:09 följande:
    Haha ja. Perfekt som mig som aldrig kan välja färg! *ett litet stänk av varje*
    Jo iofs! Det slipper du ju absolut  

Nä, jag ska inte va dum med den.. Den är bara aningens för mycket för min smak å är säkert en sån där rackare man måste vänja sig vid {#lang_emotions_dreamer}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • mortillsju
    JuliaochNelly skrev 2009-07-25 19:29:59 följande:
    aa som jacka är en super läcker tycker jag men den kändes lite dov i overall. Men smaken är som baken Helt OT men har någon sett p.o.ps vinteroveraller ? dom har en chockrosa lite cool faktiskt men tjock som ett lik dock. Såå nu har jag beställt en orange till lillebror det blev en 86 det tror jag räcker. föresten visst kommer jackorna & termobyxor i 86 med?
    Berätta, hur ser pops overaller ut? *nyfiken*
  • Mamma Kråkan
    mortillsju skrev 2009-07-25 19:35:03 följande:
    Berätta, hur ser pops overaller ut? *nyfiken*
    Jag såg faktiskt bara en röd ,en marin & så den chockrosa. Dom höll på och packa upp en halv miljon saker så det var koas där inne...jag handlade bara snabbt och slank ut igen
    Nu bloggar jag här igen :)
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 19:34:44 följande:
    Jo iofs! Det slipper du ju absolut   Nä, jag ska inte va dum med den.. Den är bara aningens för mycket för min smak å är säkert en sån där rackare man måste vänja sig vid
    Haha ja! Jag tyckte den var apful fram tills för någon dag sedan, och nu gillar jag den. Tossigt! Men, jag ska nog köpa den rååååsa som fanns förra hösten av en bekant istället. Karln blir nog liite gladare då {#lang_emotions_laughing}
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • mortillsju
    JuliaochNelly skrev 2009-07-25 19:36:50 följande:
    Jag såg faktiskt bara en röd ,en marin & så den chockrosa. Dom höll på och packa upp en halv miljon saker så det var koas där inne...jag handlade bara snabbt och slank ut igen
    Jag får gå och kolla antar jag Nyfiken är jag allt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14