• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 19:35:37 följande:
    Oj! ha ha ha    jösses!!
    JuliaochNelly skrev 2009-07-25 19:35:05 följande:
    hahaha ja jag gav mig nu det finns en gräns på alla galenskap och där gick min
    Wilma är nog nöjd med det salgköpet

Här sitter jag och är bra mör i kroppen- Gekås, Smallkids outlet, målning utav en herrans massa köksskåp tar ut sin rätt på denna gigantiska gravida hydda
    Antar att inga lurvar har dykt upp under dagen?
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster i magen ♥ღ¸.?°¯)★
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2009-07-25 19:37:05 följande:
    Haha ja! Jag tyckte den var apful fram tills för någon dag sedan, och nu gillar jag den. Tossigt! Men, jag ska nog köpa den rååååsa som fanns förra hösten av en bekant istället. Karln blir nog liite gladare då
    Ja den rååååsa e ju aningens snällare mot ögena {#lang_emotions_dreamer}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2009-07-25 19:37:46 följande:
    Wilma är nog nöjd med det salgköpet Här sitter jag och är bra mör i kroppen- Gekås, Smallkids outlet, målning utav en herrans massa köksskåp tar ut sin rätt på denna gigantiska gravida hydda Antar att inga lurvar har dykt upp under dagen?
    Wow jag är impad. Noop inga alls i sikte.
    Nu bloggar jag här igen :)
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-07-25 19:37:46 följande:
    Wilma är nog nöjd med det salgköpet Här sitter jag och är bra mör i kroppen- Gekås, Smallkids outlet, målning utav en herrans massa köksskåp tar ut sin rätt på denna gigantiska gravida hydda Antar att inga lurvar har dykt upp under dagen?
    Antagligen hyfsat nöjd

Oj va du legat i!! Ta och vila kroppen lite nu!! Inga lurvar än tyvärr *seeegt*
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 19:37:58 följande:
    Ja den rååååsa e ju aningens snällare mot ögena
    Haha joo. Fast jag har inte sett den IRL ännu, men den ser fiiin ut!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2009-07-25 19:40:11 följande:
    Haha OJ! Några såna skulla man ha på lager
    Å mina lurvar går sketasegt nu {#lang_emotions_undecided} Typiskt när man behöver få in lite kronor..
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 19:39:46 följande:
    Antagligen hyfsat nöjd Oj va du legat i!! Ta och vila kroppen lite nu!! Inga lurvar än tyvärr *seeegt*
    JuliaochNelly skrev 2009-07-25 19:38:24 följande:
    Wow jag är impad. Noop inga alls i sikte.
    Ja nu ska jag jäsa och göra absolut ingenting..Jo förresten- jag ska gotta mig åt alla Småfolkgrejer jag snokade reda på idag{#lang_emotions_tongue_out}. Förklarade nyss stolt för maken att alla mina grejer egentligen skulle ha kostat mig 3500kr men han fattade ändå inte att jag faktiskt sparat pengar*knasgubbe*
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster i magen ♥ღ¸.?°¯)★
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-07-25 19:44:14 följande:
    Ja nu ska jag jäsa och göra absolut ingenting..Jo förresten- jag ska gotta mig åt alla Småfolkgrejer jag snokade reda på idag. Förklarade nyss stolt för maken att alla mina grejer egentligen skulle ha kostat mig 3500kr men han fattade ändå inte att jag faktiskt sparat pengar*knasgubbe*
    Å vad har du snokat fram för tjusigt? {#lang_emotions_dreamer}
  • Damien och Adrian

Hej i tråden!

Läst ikapp lite, ser att vinterkläder - främst molos diskuteras. Jag ahr en rainbowjacka från i vintras som räcker till D denna säsong med, den var stor när jag köpte den. Ett par blå reimatec byxor till så det blir nog ingen mer overall i år, ev behåller jag Molo svart Holden eller den gröna från förra säsongen om de passar. Annars kör vi jacka och byxa bara.

Molos nya vinterkläder är sisådär, skulle jag köpa något alls får det bli förra årets... den gröna i år är ok om än lite lågmäld, mörklila fin på grab, hallonröd såg väl ganska röd ut men den röda förra säsongen var ju kalasfin... Holden multicolour skulle inte jag helelr ta emot graTIS, INTE HELLER DEN OLJEFÄRGADE....{#lang_emotions_throwup} oj caps lock.

Jag tror till min fasa att jag får köpa Lindex vinteroverall el nåt til bebis i vinter, lurv lär väl inte räcka... jag ska kola Mala och IdaT också...

dags att ta hand om sonen!

*springer och leker*

stolt mamma till Damien (070913) och en bebbe på G (BF 11 nov)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14