• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Rååsa Smurfen
    JuliaochNelly skrev 2009-07-25 21:03:09 följande:
    hehe helt crazy föresten har du gjort någon beställning på b&r?
    nej  eller jo men de kunde inte fixa det jag ville har så de fixade min beställning tiil en annan butik 
  • Mamma Kråkan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-25 21:25:33 följande:
    nej  eller jo men de kunde inte fixa det jag ville har så de fixade min beställning tiil en annan butik 
    aa okej...jag minns inte nämligen om han sa denna veckan eller nästa det första kom. Han lyckades ordna allt utom pussel leggings & badgs kläningen med luva på min beställning{#lang_emotions_laughing}
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Zvartaliljan

Godkväll

Detta är vad jag har sysslat med hela kvällen:
    http://www.familjeliv.se/hem/liljan_o_loppan/gallery/phpnrrtrf.jpg

Till Wilgots dop nu på Lördag. Bebisen ska ligga på en tårta dekorerad som en korg full med blommor. Skorna ska stå på en våningstårta tillsammans med lite andra dekorationer Längtar tills på lördag då jag ska göra tårtorna, tycker det är så skoj

Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2009-07-25 21:29:27 följande:
    Godkväll Detta är vad jag har sysslat med hela kvällen:Till Wilgots dop nu på Lördag. Bebisen ska ligga på en tårta dekorerad som en korg full med blommor. Skorna ska stå på en våningstårta tillsammans med lite andra dekorationer Längtar tills på lördag då jag ska göra tårtorna, tycker det är så skoj
    tjusigt du är super duktig
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-07-25 21:28:04 följande:
    aa okej...jag minns inte nämligen om han sa denna veckan eller nästa det första kom. Han lyckades ordna allt utom pussel leggings & badgs kläningen med luva på min beställning
    beställde du lurvar med eller utan luva?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • jompa
    lillronya skrev 2009-07-25 21:18:34 följande:
    Se där ja! Det går säkert bra med resten med!Vad siktar du på för nåt fint i höst? Är jag helt fel ute eller har ni haft phil&teds vagn?
    Japp nu är du ute och cyklar
    Vi har inte haft en sån vagn, tyvärr kanske jag ska säga, hade nog gärna haft en. Men det är ju försent nu.

Jag vill ha lite nya NS byxor i höst och så lite MAT kläder och så behövs ju vinterkläder till båda så pengarna behövs garanterat.
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-07-25 21:30:16 följande:
    beställde du lurvar med eller utan luva?
    jag beställde både med och utan den ena sa han fanns bara utan tror jag det var eller så var det med det blev iallfall en utan och en med
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-07-25 21:24:36 följande:
    LILLRONYA, är det shors söta A har till sina katvigleggings och tröja på bilden??
    Nej det är en jeanskjol med lite tyll på från kappahl. Köpte den på rean häromdagen.
    Godkväll Detta är vad jag har sysslat med hela kvällen:Till Wilgots dop nu på Lördag. Bebisen ska ligga på en tårta dekorerad som en korg full med blommor. Skorna ska stå på en våningstårta tillsammans med lite andra dekorationer Längtar tills på lördag då jag ska göra tårtorna, tycker det är så skoj
    Åååååå så fin!!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Rååsa Smurfen
    JuliaochNelly skrev 2009-07-25 21:28:04 följande:
    aa okej...jag minns inte nämligen om han sa denna veckan eller nästa det första kom. Han lyckades ordna allt utom pussel leggings & badgs kläningen med luva på min beställning
    kom på att jag visst har en beställning där lurven i galna laxen  med gula kantband 
  • H I L L A
    Åhh såååå fint !!!! Vad duktig du är !!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14