• Behemot

LCHF ...

LCHF = Low Carb High Fat

Från vissa människor är en förolämpning den bästa komplimangen man kan få!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden LCHF ...
  • JohannaOMikael

LCHF är en bra diet. Den fungerar för mig och jag mår bra av att äta så!
    Om bara folk vore lite mer pålästa innan man hoppar på andra. Olika dieter/livsstilar fungerar olika på alla.

♥ Heidis mamma ♥ 4 Nov- 2008
  • JohannaOMikael
    JohannaOMikael skrev 2009-07-10 19:55:15 följande:
    LCHF är en bra diet. Den fungerar för mig och jag mår bra av att äta så! Om bara folk vore lite mer pålästa innan man hoppar på andra. Olika dieter/livsstilar fungerar olika på alla.
    Kan ju tillägga att jag gått ner 8 kg på 4 veckor!!!
    ♥ Heidis mamma ♥ 4 Nov- 2008
  • Meria
    JohannaOMikael skrev 2009-07-10 19:55:39 följande:
    Kan ju tillägga att jag gått ner 8 kg på 4 veckor!!!
    Bra jobbat, grattis!
    ♥ Loke -06 & Isak -08 ♥
  • Swedie
    JohannaOMikael skrev 2009-07-10 22:33:08 följande:
    Taack!
    Bra jobbat, jag hoppas att det kommer ge resultat har oxa sa smaningom (borjade idag)... Sitter nu har med ett glas vin och en bit mogelost sa undrar: Ar det bast att jag inte ater den fettiga osten eller ar det bast att jag ater den??
  • Swedie
    JohannaOMikael skrev 2009-07-10 22:33:08 följande:
    Taack!
    Bra jobbat, jag hoppas att det kommer ge resultat har oxa sa smaningom (borjade idag)... Sitter nu har med ett glas vin och en bit mogelost sa undrar: Ar det bast att jag inte ater den fettiga osten eller ar det bast att jag ater den??
  • NoMercy
    Swedie skrev 2009-07-10 23:07:10 följande:
    Bäst om du hoppar vinet så här i början och äter osten.
  • Swedie
    NoMercy skrev 2009-07-10 23:09:36 följande:
    Bäst om du hoppar vinet så här i början och äter osten.
    Ojda jag har redan haft tva glas.. Jag trodde jag fick dricka vin...? Det ar rott. Oj da det var ingen bra borjan. Men jag har kakat upp osten oxa sa nu kanner jag mig som en riktigt fetknopp ; )
  • NoMercy
    Swedie skrev 2009-07-10 23:19:45 följande:
    Ojda jag har redan haft tva glas.. Jag trodde jag fick dricka vin...? Det ar rott. Oj da det var ingen bra borjan. Men jag har kakat upp osten oxa sa nu kanner jag mig som en riktigt fetknopp ; )
    Vin är ganska ok, men nu ska kroppen börja ställa om sig och bränna fett, då är det lite dumt om den får bryta det och börja bränna alkohol istället.
    När du sen kommit igång och kommit igenom första delen som kan vara lite jobbig är det ok att dricka vin, ibland
  • Swedie
    NoMercy skrev 2009-07-10 23:22:02 följande:
    Vin är ganska ok, men nu ska kroppen börja ställa om sig och bränna fett, då är det lite dumt om den får bryta det och börja bränna alkohol istället. När du sen kommit igång och kommit igenom första delen som kan vara lite jobbig är det ok att dricka vin, ibland
    ah ok, tack for det, var far man all den har faktan fran? jag har bara hittade ett par sidor dar det star tillaten mat. otillaten mat osv. inga vettiga rad! och en sista fraga; far man dricka diet coke? (dvs inga kalorier el socker)
Svar på tråden LCHF ...