Jag tycker det verkar bra.
Min mamma har provat på varenda bantingsdiet som finns. Ja, bra nära iaf. Och ingen har fungerat. Efter några månader har hon gett upp för att det varit tråkigt eller/och hon inte blivit mätt och ändå har resultaten till stora delar uteblivit. Nu har hon levt 1.5-2 år med lchf och det enda hon saknar är chips och ostbågar men det har hon lärt sig vara utan även om hon saknar det ibland. Jag var så jäkla stolt över henne när jag var hemma nu i juni och jag åt chips för jag vet hur mycket hon ville ha det men inte en enda tog hon. (Jag bor utomlands och längtar hem till svenska chips vilket var anledningen till att jag åt dom i närheten av henne).
Hon säger att hon kan tänka sig att leva med lchf tills hon dör eller tills hon hamnar på ett åldersdomshem (då ska hon bara äta och dricka gott

hur pigg man nu är på det då...), det är mer en livsstil än en diet och jag är böjd att tro henne. Så bra som hon mår nu har inte hon mått sen jag var liten och det handlar väldigt lite om den viktnedgång hon fått utan om att hon är piggare och har mindre ont osv. Fast hon har tappat mycket i vikt och visst kan det spela in.
Men min pappa är också piggare och har betydligt mindre ont i sina leder och sin rygg. Och han har inte gått ner (eller han gick ner och sen upp igen) någonting typ.
Och jag kan säga att dom har ALDRIG ätit så mycket god mat som nu