• Julienne

Vart gör ni av överkastet när ni sover?

Vi håller på att inreda sovrummet....

Vart gör ni andra av överkastet när ni sover? Vårat hamnar oftast på golvet till mitt stora förtret. Har inga andra möbler i sovrummet som man kan lägga det på. Finns det några smarta lösningar för sånt?

• Svar på tråden Vart gör ni av överkastet när ni sover?
  • Lady

slänger det på golvet eller på träningsbänken Usch träningsbänken ha jag onte använt på 1.5 år min rumpa hänger ner till hälarna bläääää

• JennyL25

på golvet.

Tips: en korg som mankan lägga i eller på en stol. eller i en kista

• JennyL25

på golvet.

• JennyL25

på golvet.

• Eofrysina

Köp väldigt fina lakan och påslakanset istället Vi har en hög med trevliga prydnadskuddar i olika storlekar som åker ner på golvet om natten istället. Vet inte vilket som är bäst

• Haga

Vi viker upp det över fotgaveln på sängen...

• undis

Håller med Fru Hilde, jag köper fina påslakansset och lakan och bäddar bara sängen med det. I barnens rum har jag överkast eftersom dom sitter i sängen på dagarna men barnen når ju inte till fotänden av sängen så då lägger jag bara överkastet där...

• Prinsessan Zelda

Vi rullar ner överkastet vid fotändan. Har gavel så det ligger kvar där. Bara att rulla upp när man bäddat sen. Skakar överkastet ut genom fönstret ganska ofta innan jag lägger tillbaka det, för hunden och katten fäller en del hår där på

• Sicali

Vi har kvar överkastet och sover
    med både täcke och överkast...

• klarafina1

det måste vara dagens Ilands problem

• Mama8924

efter många om och men satte vi vårt älskade överkast under bäddmadrassen, som en sängkappa alltså. investerade i snygga sängkläder och tada! vi är supernöjda.

• Mamma2001

ett smart sätt är ju att ha en bänk nedanför fotändan ¨på sängen..en sån man kan lägga kläder etc på ..smart att dra dit överkastet då bara

Svar på tråden Vart gör ni av överkastet när ni sover?