• s0fie

mammor född 88??

några mer mammor född 88??=)

• Svar på tråden mammor född 88??
  • Carro777

Hej! Jag är född 88 och har två söner. En född 070707 och en 090113.

• Georgii

jag är också 88:a har en son på 7 månader och ska snart börja planera för nästa ;)

• qti88
    Juhanna skrev 2009-08-15 12:22:43 följande:
    Ja varför inte.
    Vart i sthlm finns du? hur gammal/gamla är ditt/dina barn? :)
  • Juhanna
    qti88 skrev 2009-08-18 14:20:03 följande:
    Vart i sthlm finns du? hur gammal/gamla är ditt/dina barn? :)
    Jag finns i Sundbyberg och har en dotter som är 2år och 3 månader. Väntar en liten i början av september också så jag kommer vara hemma ett tag framöver
  • Gravid 89

Hur länge har ni tänkt vara mammalediga? Har ni något jobb att gå till efter mammaledigheten?

• idacathrine

Jag är fortfarande föräldraledig med min dotter (född 071013) och vill gärna att bebin i magen är hemma tills den är 2 år också.
    Jag jobbade under tiden min man var föräldraledig och har det jobbet att gå tillbaka till om jag vill, mne tanken är att jag ska börja plugga.
    SJälv?

Gravid 89 skrev 2009-08-18 22:37:08 följande:

Hur länge har ni tänkt vara mammalediga? Har ni något jobb att gå till efter mammaledigheten?
  • ToKar

Gravid 89 skrev 2009-08-18 22:37:08 följande:

Jag är undersköterska men jag tänkte plugga efter mammaledigheten, på distans, för då kan jag ju vara hemma med lilla Alfred samtidigt du då?
  • LaHabana

Här är en till! är 88, har en dotter på 3 månader, bor i stockholm :)
    Har inget jobb att gå tillbaka till efter ledigheten, men ska börja plugga upp mina gymn.betyg i oktober på distans e d tänkt :) Sen får vi se vad det blir!

• Enniie

Jag pluggade förut när jag väntade nr2 och fortsatte efter att han var född, nu jobbar jag som uska här där jag bor. Men nu skall hela familjen flytta till Sthlm snarast. skall söka jobb och lght nu i veckan.

Ett stooort steg för oss med tanke på att vi bor flera mil bort från sthlm...

Hoppas på att man kanske kan få en rundtur ?

Svar på tråden mammor född 88??