• s0fie

mammor född 88??

några mer mammor född 88??=)

• Svar på tråden mammor född 88??
  • LaHabana

tvåbarnsmamma88- Åh va spännande! Vart bor ni nu nånstans? Jag ger gärna en rundtur :D Var det väldigt svårt att plugga med en liten bebis?

• JMM

Här än en till mamma född 88! :) Vår dotter föddes 080909!

• JMM

Är det ngn av er här inne som bor i GBG eller utanför? :)

• Meddelande borttaget
  • 20082011

Vi vill ha en till ganska snart men vet inte om exakt hur länge. Lite knepigt det där.
    Får se när mina tjejer börjar på dagis i vinter hur det blir.

• MamatillE

Mamma88 till en bebis på snart fem månader!

• Enniie
    LaHabana skrev 2009-08-20 14:04:09 följande:
    tvåbarnsmamma88- Åh va spännande! Vart bor ni nu nånstans? Jag ger gärna en rundtur :D Var det väldigt svårt att plugga med en liten bebis?
    Vi bor i Örebro... Tack, va snällt ! Jag har vart i sthlm kanske 3-4 gg i mitt liv, så jag vet ingenting om de.

Jo, det var ganska tufft, när den yngsta var nyfödd så hamnade jag ganska mycket efter, men tur som var så hade jag världens bästa lärare som förstod. Men när jag sökte in så talade jag också om för henne att jag skulle få barn.

Nu i veckan skall jag och sambon börja söka jobb i sthlm. Spännande !
  • LaHabana
    TvåBarnsMamma88 skrev 2009-08-23 18:23:58 följande:
    Vi bor i Örebro... Tack, va snällt ! Jag har vart i sthlm kanske 3-4 gg i mitt liv, så jag vet ingenting om de. Jo, det var ganska tufft, när den yngsta var nyfödd så hamnade jag ganska mycket efter, men tur som var så hade jag världens bästa lärare som förstod. Men när jag sökte in så talade jag också om för henne att jag skulle få barn. Nu i veckan skall jag och sambon börja söka jobb i sthlm. Spännande !
    Ja, men det skulle bara vara roligt! Okej, va skönt att du hade en sjysst lärare! Vad pluggade du för nåt? Jag tänkte börja med 2 kurser bara, så jag ser att jag verkligen pallar, men ja tror det kommer gå bra iaf :)
    Gud va spännande! Vad modiga ni e , verkligen! Hur ska ni göra med boende o så om ni ska flytta? Har ni nåt på g? Det är enormt svårt att få en lägenhet här :(
  • Enniie
    LaHabana skrev 2009-08-23 21:21:32 följande:
    Ja, men det skulle bara vara roligt! Okej, va skönt att du hade en sjysst lärare! Vad pluggade du för nåt? Jag tänkte börja med 2 kurser bara, så jag ser att jag verkligen pallar, men ja tror det kommer gå bra iaf :)Gud va spännande! Vad modiga ni e , verkligen! Hur ska ni göra med boende o så om ni ska flytta? Har ni nåt på g? Det är enormt svårt att få en lägenhet här :(
    Jag pluggade till undersköterska på distans. Det var bara ett år, så det var precis lagom. okej, vad är det för kurser ?

Haha, jaa. men vi trivs helt enkelt inte här. Sambon är född i sthlm och har bott där i några år, så han känner iallafall till staden mer än mig. Och det är ju bra de. Haha... Vi söker via ett företag, kommer inte ihåg vad dem heter, men vi har lite förtur där, så lght är inga problem för oss, tack och lov.
Svar på tråden mammor född 88??