• Daggdroppen

Vita Hem

Välkommen till Vita Hem!

Tråden är till för oss som älskar att inreda med vitt som bas.

Här pratar vi inredning, ger varandra goda råd och tips samt pratar av oss om allt mellan himmel och jord.

♥ Varmt välkomna - gamla som nya ♥

♥Mina älsklingar William och Julia♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-27 18:02
    Trädgårdstråd som många vitahemmare skriver i: www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45788158.html
  • Svar på tråden Vita Hem
  • versan
    misak skrev 2009-10-14 09:57:36 följande:
    Är det någon som vet var man kan köpa en plastad vajer att fästa upp tyg med på insidan av ett skåp?
    Är det dom där stålstrångarna som fjädrar när man drar lätt i dom?
    Med ett vitt plasthölje på?
    Borde väl clas ohlson ha eller en tygbutik ha.
  • numberone

hej tjejer! hur är det? Här har jag kommit in i en svacka igen och det är super jobbigt. Jag ska ringa och boka tid och psykologen igen för jag reder inte ut det här själv. Jag vill ha tid och det finns INGEN!!

• 13 år emellan
    numberone skrev 2009-10-14 10:28:53 följande:
    hej tjejer! hur är det? Här har jag kommit in i en svacka igen och det är super jobbigt. Jag ska ringa och boka tid och psykologen igen för jag reder inte ut det här själv. Jag vill ha tid och det finns INGEN!!
    Ring akut-psyk om det blir FÖR jobbigt...
  • misak
    versan skrev 2009-10-14 10:24:44 följande:
    Är det dom där stålstrångarna som fjädrar när man drar lätt i dom?Med ett vitt plasthölje på?Borde väl clas ohlson ha eller en tygbutik ha.
    Ja precis! Ska kolla Clas Ohlsson
  • versan
    Gummsan82 skrev 2009-10-14 10:24:13 följande:
    Men mina är snedslitna redan vi en tur... går jag fel då? Kanske ska leta instruktionsvideo på nätet...
    Dom första som Ingår i stavarna har usel kvalite.
    Dom man köper sedan är faktiskt bättre.
  • Bellevue
    misak skrev 2009-10-14 09:57:36 följande:
    Är det någon som vet var man kan köpa en plastad vajer att fästa upp tyg med på insidan av ett skåp?
    Menar du plastad spiral? Som man sätter upp med öglor. Dom finns tex på konsum och åhlens, Ica kanske brukar ha fast vårt inte har.
  • Gummsan82
    versan skrev 2009-10-14 10:53:11 följande:
    Dom första som Ingår i stavarna har usel kvalite.Dom man köper sedan är faktiskt bättre.
    Men finns det som passar alla sorters stavar?
  • Gummsan82
    versan skrev 2009-10-14 09:52:42 följande:
    harkel.... måste erkänna att jag kommit av mig med stavgång (ne sker det bara sporadiskt) men jag har hållit på i ett år innan och på det sättet gick jag ned 21kilo på ett år. När du ser att Plupparna av plast ser sned slitna ut eller om du går på vintern så skall du ha metallpluppar så får du bättre fäste. så skall dom bytas ut finnas att köpa på Intersport & sportbutiker överhuvudtaget. hehe... finns olika sorters pluppar jag köpte breda plastpluppar med bättre fäste när dom tar i backen.
    Glömde säga vad duktig då är!
    Hur ofta gick du per vecka och hur långa pass?
  • misak
    Bellevue skrev 2009-10-14 11:49:39 följande:
    Menar du plastad spiral? Som man sätter upp med öglor. Dom finns tex på konsum och åhlens, Ica kanske brukar ha fast vårt inte har.
    Är det så den heter, jag har sökt på plastad vajer, men då kommer bara cykellås upp. Tack! Hittade inget på Clas Ohlsson så får kolla i matvaruaffären.

Nu har jag beställt virkset, ska virka en matta, kanske jag blir lite piggare på kvällen o inte stoppar i mig en massa skräp. Tips 15% på allt på cosas.se
    Jag shoppade lite mer.... klocka o grytunderlägg.