• Anika86

Vart e 86:orna

Ser massor av trådar mammor 85,87,88,89 men vart har alla vi 86:or tagit vägen :P

• Svar på tråden Vart e 86:orna
  • sigrid86

Tack för alla välkommande

Fyra stycken är biologiska Fast alla fem bor hos oss på heltid! Helt underbart (för det mesta iaf ) men man känner ju att man lever med fem töser under tre år springandes längs bena
    Var 20 år när äldsta tjejen föddes!

• Itzumo
    MariaOMarkus skrev 2009-08-05 22:41:53 följande:
    jaa gör de hehe malou fick doppa fötterna i sjön förut när vi var och badade..hon såg lite skräckslagen ut :P första gången va de nog mer OK
    Haha, Kan jag tro... Men du kan ju se på bloggen min hur hon såg ut före dykningen.. Men efter hann jag inte ta fram kameran till som sagt..
    sigrid86 skrev 2009-08-05 22:45:21 följande:
    Tack för alla välkommande Fyra stycken är biologiska Fast alla fem bor hos oss på heltid! Helt underbart (för det mesta iaf ) men man känner ju att man lever med fem töser under tre år springandes längs bena Var 20 år när äldsta tjejen föddes!
    Oj, men då har du legat i.. 4 töser på 3 år är ju faktiskt bra gjort må jag säga.. Något tvillingpar antar jag ju att det är annars har du ju aldrig slutat vara gravid...
    Mamma till ♥Ella 2009-02-13♥, Läs om våran vardag: Http://Cia86.blogspot.com
  • mamma linda

Här har du en 86a ialla fall :)

• 4familjen
    sigrid86 skrev 2009-08-05 22:45:21 följande:
    Tack för alla välkommande Fyra stycken är biologiska Fast alla fem bor hos oss på heltid! Helt underbart (för det mesta iaf ) men man känner ju att man lever med fem töser under tre år springandes längs bena Var 20 år när äldsta tjejen föddes!
    vilket barn är hans? kollade på din sida och såg att mellan barn 1 och två var det 8 mån och mellan barn 2-3 var det 8 mån =)

du har verkligen fullt upp kan jag tänka mig, jag har det nog jobbigt med mina tre här hemma +bonus på helgerna.

fast jag är ju själv på veckorna så kan ju vara därför det känns jobbigt med....
  • sigrid86

Itzumo - Haha jo fick tvillingar i maj, kom som en överraskning när det visade sig vara två! Fast känns nästan som man ständigt varit gravid

4familjen - Barn nummer två är hans barn, hon fyllde 2 i maj
    Ah kan tänka mig att det är jobbigt att vara helt själv i veckorna, hur gamla är din barn?
    jag har ju haft turen att sambon varit hemma sen tvillingarna föddes, men han ska börja jobba nu igen om två veckor, det blir nog tufft!

• 4familjen
    sigrid86 skrev 2009-08-05 23:59:51 följande:
    Itzumo - Haha jo fick tvillingar i maj, kom som en överraskning när det visade sig vara två! Fast känns nästan som man ständigt varit gravid 4familjen - Barn nummer två är hans barn, hon fyllde 2 i maj Ah kan tänka mig att det är jobbigt att vara helt själv i veckorna, hur gamla är din barn? jag har ju haft turen att sambon varit hemma sen tvillingarna föddes, men han ska börja jobba nu igen om två veckor, det blir nog tufft!
    födda 0502, 0709 samt 0903, min gubbe jobbar borta hela veckorna och är enbart hemma helger, så man kan ju säga som så att man vet vad man har att göra huset måste ju skötas också,+ alla vardagssysslor
  • Itzumo
    sigrid86 skrev 2009-08-05 23:59:51 följande:
    Itzumo - Haha jo fick tvillingar i maj, kom som en överraskning när det visade sig vara två! Fast känns nästan som man ständigt varit gravid 4familjen - Barn nummer två är hans barn, hon fyllde 2 i maj Ah kan tänka mig att det är jobbigt att vara helt själv i veckorna, hur gamla är din barn? jag har ju haft turen att sambon varit hemma sen tvillingarna föddes, men han ska börja jobba nu igen om två veckor, det blir nog tufft!
    Haha, Kan tänka mig att det blir en överraskning...
  • Ela86

En till 86a =) Bor i lilla Uddevalla jag med sambo o min son Liam som är 18 mån!
    Just nu är de ute på sjön med sambons föräldrar så har vart ensam från itisdags tills imorgon.... Skittråkigt! Gott att kanske få va ensam nåra timmar, men inte såhär länge!!!

• MariaOMarkus

itzumo - hihi va söt hon är

Malou - Mi amor - Mi vida
  • Itzumo
    MariaOMarkus skrev 2009-08-06 10:50:41 följande:
    itzumo - hihi va söt hon är
    Visst är hon.. Tur det.. Annars hade det vare konstigt..
Svar på tråden Vart e 86:orna