• Anika86

Vart e 86:orna

Ser massor av trådar mammor 85,87,88,89 men vart har alla vi 86:or tagit vägen :P

• Svar på tråden Vart e 86:orna
  • MillisW

det kan ju vara att mjölken du inte har räcker till för att hon ska bli mätt det kanske inte rinner till som det ska för så hade jag så först ammade jag Nova flera gånger men hon vart ju bara nöjd en liten stund så pröva med vällingen tror det kommer lösa ditt problem ;D hur gammal är hon ? vällingen är från CA 6 mån men jag började med natt vällingen när Nova var lite över 5 månader bara så det är ingen fara är du orolig så fråga dom på BVC bara =))

• Itzumo
    MariaOMarkus skrev 2009-08-02 19:04:33 följande:
    Itzumo - ja de låter ju som en fas om hon inte är så annars. Får hopaps de går över så sambon din oxå kan lägga henne ibland.
    Jo, jag börjar hoppas det också.. Vill ju inte alltid sitta fast på kvällarna..

MillisW skrev 2009-08-02 19:14:47 följande:
    det kan ju vara att mjölken du inte har räcker till för att hon ska bli mätt det kanske inte rinner till som det ska för så hade jag så först ammade jag Nova flera gånger men hon vart ju bara nöjd en liten stund så pröva med vällingen tror det kommer lösa ditt problem ;D hur gammal är hon ? vällingen är från CA 6 mån men jag började med natt vällingen när Nova var lite över 5 månader bara så det är ingen fara är du orolig så fråga dom på BVC bara =))
    Ja, kanske det är så.. Måste nog prata med BVC och höra vad de säger...
    Hon är 5,5 mån så alldeles strax 6 mån..
    Mamma till ♥Ella 2009-02-13♥, Läs om våran vardag: Http://Cia86.blogspot.com
  • MillisW

Då är det nog absolut ingen fara om hon lir 6 månader nu :)) hoppas det hjälper :D kan vara skönt med för då kan ju pappan även ge :)

• Itzumo
    MillisW skrev 2009-08-02 22:45:08 följande:
    Då är det nog absolut ingen fara om hon lir 6 månader nu :)) hoppas det hjälper :D kan vara skönt med för då kan ju pappan även ge :)
    Jo, det var det jag tänkte.. Att jag inte blir lika bunden på kvällarna...
  • MariaOMarkus

Känner desamma..vill inte heller vara fast men nu är jag de..tänkte be sambon natta henne ikväll så får vi se hur de går

Malou - Mi amor - Mi vida
  • Itzumo
    MariaOMarkus skrev 2009-08-03 11:05:13 följande:
    Känner desamma..vill inte heller vara fast men nu är jag de..tänkte be sambon natta henne ikväll så får vi se hur de går
    Jo, Jag har nu pratat med BVC och jag ska prova ge henne nå välling ikväll, men bara lite till att börja med så man inte chockar magen.. :-P

Så jag hoppas att hon blir nöjd ikväll då...

Om det funkar så ska sambon börja få lägga henne..
  • pussgurkan86

här har jag inte skrivit på länge. vi har också svårt att somna vårt lilla busfrö ibland. ibland är hon övertrött och då har hon svårt att somna, brukar hålla henne i handen och sktryker henne lätt på pannan så brukar hon somna. jag kliar henne även på ryggen vilket hon älskar. hon är precis som sin mamma. :P

• MariaOMarkus
    Itzumo skrev 2009-08-03 14:15:10 följande:
    Jo, Jag har nu pratat med BVC och jag ska prova ge henne nå välling ikväll, men bara lite till att börja med så man inte chockar magen.. :-PSå jag hoppas att hon blir nöjd ikväll då...Om det funkar så ska sambon börja få lägga henne..
    Hoppas hon gillar vällingen =)  malou fick smaka pyttelite mossad potatis med ersättning förut och de tyckte hon va gott
    ska bli kul sen när man får ge dom små lite mer än bara mjölk att bli mätt på.

pussgrukan86 -jag brukar oxå lägga handen på malou och sen hennes snutte filt halvt över ansiket så somnar hon gott sen =)
    Malou - Mi amor - Mi vida
  • MillisW

Okey hoppas hon blir nöjd nu då :D  det kommer bli bätter med när ni alla komemr börja med lite mat dom står sej ju mycket bätter nova äter bara bra välling till frukost sen sen mat på dagen swn gröt till mellis sen god natt välling på kvällen :D ska bli spännande och se hur det går för er :d

Svar på tråden Vart e 86:orna