Vart e 86:orna
Ser massor av trådar mammor 85,87,88,89 men vart har alla vi 86:or tagit vägen :P
Ser massor av trådar mammor 85,87,88,89 men vart har alla vi 86:or tagit vägen :P
det kan ju vara att mjölken du inte har räcker till för att hon ska bli mätt det kanske inte rinner till som det ska för så hade jag så först ammade jag Nova flera gånger men hon vart ju bara nöjd en liten stund så pröva med vällingen tror det kommer lösa ditt problem ;D hur gammal är hon ? vällingen är från CA 6 mån men jag började med natt vällingen när Nova var lite över 5 månader bara så det är ingen fara är du orolig så fråga dom på BVC bara =))
här är en till 86:a
Då är det nog absolut ingen fara om hon lir 6 månader nu :)) hoppas det hjälper :D kan vara skönt med för då kan ju pappan även ge :)
Känner desamma..vill inte heller vara fast men nu är jag de..tänkte be sambon natta henne ikväll så får vi se hur de går ![]()
här har jag inte skrivit på länge. vi har också svårt att somna vårt lilla busfrö ibland. ibland är hon övertrött och då har hon svårt att somna, brukar hålla henne i handen och sktryker henne lätt på pannan så brukar hon somna. jag kliar henne även på ryggen vilket hon älskar. hon är precis som sin mamma. :P
Okey hoppas hon blir nöjd nu då :D det kommer bli bätter med när ni alla komemr börja med lite mat dom står sej ju mycket bätter nova äter bara bra välling till frukost sen sen mat på dagen swn gröt till mellis sen god natt välling på kvällen :D ska bli spännande och se hur det går för er :d