• Anika86

Vart e 86:orna

Ser massor av trådar mammor 85,87,88,89 men vart har alla vi 86:or tagit vägen :P

• Svar på tråden Vart e 86:orna
  • MariaOMarkus
    Itzumo skrev 2009-08-05 12:55:02 följande:
    Tycker jag med.. Och hon verkar gladare idag och inte lika grinig som andra dagar... Haha, Kanske bara jag eller så är det bra med välling..
    Hehe ni har nog bara en bra dag då ni båda fick sova gott

va har ni andra gjort idag?..själv så var vi ute och gick 1 timma hur skönt som helst..ikväll ska vi iväg och ta ett kvällsdopp =)
    Malou - Mi amor - Mi vida
  • Itzumo
    MariaOMarkus skrev 2009-08-05 15:12:21 följande:
    Hehe ni har nog bara en bra dag då ni båda fick sova gott va har ni andra gjort idag?..själv så var vi ute och gick 1 timma hur skönt som helst..ikväll ska vi iväg och ta ett kvällsdopp =)
    Även vi har varit ute och promenerat och mest varit ute då det är så otroligt fint väder ute idag..

Sen for vi till stranden och såg när Ella djupdök ner i sanden.. Ne skämt åsido...
    Hon föll när hon satt och lekte rakt ner i sanden och fick fulla ansiktet full med sand.. Stackarn.. Tur att vi har våt servetter..

Så nu väntar jag på att karln ska vakna (han ska ut och jobba natt) sen ska vi nog plocka in jordgubbar och bara ta det lugnt..
    Mamma till ♥Ella 2009-02-13♥, Läs om våran vardag: Http://Cia86.blogspot.com
  • LillaEllan

får man hänga med? 86a med en 3.5årig William och en nyföding Embla som föddes den 14juli
    Bor i sthlm

• MillisW

vad skönt för er att ni fick sova :D

Idag har vi med vart ute i det fina vädret och köpt en liten pool till Nova så hon fick ta sej ett dopp i värmen :D

Hoppas på bra väder så man kan åka ner till nån strand och bada imorgon :)

• MariaOMarkus
    LillaEllan skrev 2009-08-05 19:00:52 följande:
    får man hänga med? 86a med en 3.5årig William och en nyföding Embla som föddes den 14juli Bor i sthlm
    En till sthlmare
    Itzumo skrev 2009-08-05 17:26:24 följande:
    Även vi har varit ute och promenerat och mest varit ute då det är så otroligt fint väder ute idag.. Sen for vi till stranden och såg när Ella djupdök ner i sanden.. Ne skämt åsido...Hon föll när hon satt och lekte rakt ner i sanden och fick fulla ansiktet full med sand.. Stackarn.. Tur att vi har våt servetter.. Så nu väntar jag på att karln ska vakna (han ska ut och jobba natt) sen ska vi nog plocka in jordgubbar och bara ta det lugnt..
    stackars henna att få massa sand i anskitet.. super bra med våtservetter dom använder vi med ibland
  • Itzumo
    MariaOMarkus skrev 2009-08-05 20:30:30 följande:
    stackars henna att få massa sand i anskitet.. super bra med våtservetter dom använder vi med ibland
    Haha, Jo, jag tyckte väldigt synd om henne och man såg att hon INTE tyckte om sand..

Men det var bara synd att jag inte tog nå kort på det.. Såg egentligen hel festligt ut.. :-P
  • MariaOMarkus
    Itzumo skrev 2009-08-05 21:42:22 följande:
    Haha, Jo, jag tyckte väldigt synd om henne och man såg att hon INTE tyckte om sand.. Men det var bara synd att jag inte tog nå kort på det.. Såg egentligen hel festligt ut.. :-P
    jaa hade ju varit ett roligt kort och visa när hon är stor
  • 4familjen
    Itzumo skrev 2009-08-05 09:09:25 följande:
    Född och uppvuxen.. Haha..Jasså? Vars har du bott före det då?Bara så att ni vet så funkade det helt underbart med vällingen igår kväll... Hon låg och sov i sin säng vid 21 - tiden och sov tills nu kl. 08.... Helt underbart..
    Tidigare bott i trollhättan hela mitt liv, så det är en omställning vill jag lova

lääängtar tills min tös skall börja med välling eller gröt, vill soooova iaf 4 timmar i sträck på natten. men det ligger ett tag bort, har inte börjat med smakisar än, skall ju börja när hon är 6mån så det är en dryg månad kvar tills det är dags!
  • Itzumo
    MariaOMarkus skrev 2009-08-05 22:02:26 följande:
    jaa hade ju varit ett roligt kort och visa när hon är stor
    Precis vad jag mena... Men nästa gång då ska kameran åka upp fortare äv kvickt..
  • MariaOMarkus
    Itzumo skrev 2009-08-05 22:33:37 följande:
    Precis vad jag mena... Men nästa gång då ska kameran åka upp fortare äv kvickt..
    jaa gör de hehe malou fick doppa fötterna i sjön förut när vi var och badade..hon såg lite skräckslagen ut :P första gången va de nog mer OK
Svar på tråden Vart e 86:orna