• Anika86

Vart e 86:orna

Ser massor av trådar mammor 85,87,88,89 men vart har alla vi 86:or tagit vägen :P

• Svar på tråden Vart e 86:orna
  • MelinasMamma

Här är en 86a som bor i Västerås med en dotter på 8½ månad {#lang_emotions_smile}

• MariaOMarkus

Hur mår ni alla ´?{#lang_emotions_smile}

Malou - Mi amor - Mi vida
  • kärring jävel

vi är bor utanför gbg i lägenhet men ska flytta till hus nu i november. :)

Har en son på snart 5 månader.

Fler från gbg?

• Itzumo
    MariaOMarkus skrev 2009-08-01 11:55:01 följande:
    Hur mår ni alla ´?
    Här mår vi alla bra, men är less på att Ella ska krångla VARJE kväll vid läggningen.. Förstår inte varför det ska vara så svårt att somna.........
    Mamma till ♥Ella 2009-02-13♥, Läs om våran vardag: Http://Cia86.blogspot.com
  • MariaOMarkus
    Itzumo skrev 2009-08-01 22:10:10 följande:
    Här mår vi alla bra, men är less på att Ella ska krångla VARJE kväll vid läggningen.. Förstår inte varför det ska vara så svårt att somna.........
    Låter precis som malou..hon vägrar somna ibland fast hon är så himla trött..hennes pappa får ine vagga henne till sömns utan det ska vara jag och då somnar hon direkt. förstår inte heller varför det ska vara så svårt{#lang_emotions_undecided} men nu sover hon iaf
  • fantasifoster
    MariaOMarkus skrev 2009-08-01 11:55:01 följande:
    Hur mår ni alla ´?

Vi mår bra, jag börjar dock bli lite förkyld känner jag.
    Hoppas att Anton slipper förlylning.
    Vi är och semestrar i norrland, och idag börjar vi bege oss hemmåt.
    En lång resa i bil, hoppas Anton är lika snäll och duktig som på
    vägen upp hit. Han satt som ett ljus i bilen, skrattade log och sov.
    Inget gnäll alls. Men tror nog inte vi får samma tur på hemvägen.

Läste om krångel vid nattningarna.
    Här har det börjat krånglas vid sovtid också.
    Men det beror nog till störst del på att vi är borta nu.
    Vi har inte kunnat hålla dom vanliga rutinerna.
    Hoppas på bättring när vi kommit hem igen.

Hur är det med er andra?

• MillisW

Joo här är det bara bra med oss lite trött på detta träliga väder bara :(

Nova brukade med krångla med att sova på kvällarna och nätterna med sen jag slutat amma och ger henne god natt välling så sover hon som en stock mellan 19:30-06:30 =)

• Itzumo
    MariaOMarkus skrev 2009-08-01 22:39:31 följande:
    Låter precis som malou..hon vägrar somna ibland fast hon är så himla trött..hennes pappa får ine vagga henne till sömns utan det ska vara jag och då somnar hon direkt. förstår inte heller varför det ska vara så svårt men nu sover hon iaf
    Joo, Ella kan vara dödstrött och nu har hon kommit in i en fas där pappa inte får hålla henne alls på kvällarna.. Så jag får hålla och försöka söva medan hon är en liten hal ål och inte alls kan sitta still varken när man ammar eller annars..

Måste väl vara en fas va? För på dagen är det inga problem alls för henne att sova.. Hmm....
    MillisW skrev 2009-08-02 10:36:33 följande:
    Joo här är det bara bra med oss lite trött på detta träliga väder bara :( Nova brukade med krångla med att sova på kvällarna och nätterna med sen jag slutat amma och ger henne god natt välling så sover hon som en stock mellan 19:30-06:30 =)
    Ja, kanske att hon inte blir mätt på kvällen.. Fast jag försöker amma typ hela tiden fast hon vill ju inte ha... Kanske full mage med för lite mat?
    Men får man ge välling trots att de inte är 6 mån? För det står väl från 6 mån på paketet?
    Mamma till ♥Ella 2009-02-13♥, Läs om våran vardag: Http://Cia86.blogspot.com
  • MariaOMarkus

Itzumo - ja de låter ju som en fas om hon inte är så annars. Får hopaps de går över så sambon din oxå kan lägga henne ibland.

Svar på tråden Vart e 86:orna