• Anika86

Vart e 86:orna

Ser massor av trådar mammor 85,87,88,89 men vart har alla vi 86:or tagit vägen :P

• Svar på tråden Vart e 86:orna
  • Anika86

Ja hon har jätte lockigt hår de e så sött men själv har jag rakt hår så de kommer från pappan.
    Din dotter va jätte söt, hoppas hon också får lockigt om du vill att hon ska få de :)

• pussgurkan86

jag tror jag har sett en lock uppe på huvudet. hennes pappa har dock också lite lockigt när han har långt hår så chansen/risken är nog stor att få lockigt.

får man fråga var hennes pappa kommer ifrån??

• Anika86

Då får hon säkert lockar så började med min också såg en lite lock sen blev allt jätte lockigt. Pappa är från afrika.
    Ja de fanns en del 86:or välkomna :)

• pussgurkan86
    Anika86 skrev 2009-07-17 11:32:36 följande:
    Då får hon säkert lockar så började med min också såg en lite lock sen blev allt jätte lockigt. Pappa är från afrika.Ja de fanns en del 86:or välkomna :)
    såg att du är ensamtstående. är inte det tufft??
  • GothicEve

En till 86a här ;)
    (och snart mamma till 3 )
    Livet bara rusar framåt just nu känns det som =)

• pussgurkan86
    GothicEve skrev 2009-07-17 11:58:35 följande:
    En till 86a här ;)(och snart mamma till 3 )Livet bara rusar framåt just nu känns det som =)
    ok hur känns det att snart vara 3 barnsmamma då?
  • Anika86
    pussgurkan86 skrev 2009-07-17 11:56:39 följande:
    såg att du är ensamtstående. är inte det tufft??
    Nej ja tycker de inte har varit så tufft ja har varit ensam med henne sen ja va i 4 månaden då pappa valde att lämna mig så ja vet ju inte hur de är att vara två som tar hand ett barn, visst har man haft upp och ner dagar men de har ju alla :)
  • pussgurkan86
    Anika86 skrev 2009-07-17 12:13:17 följande:
    Nej ja tycker de inte har varit så tufft ja har varit ensam med henne sen ja va i 4 månaden då pappa valde att lämna mig så ja vet ju inte hur de är att vara två som tar hand ett barn, visst har man haft upp och ner dagar men de har ju alla :)
    det är verkligen trist med pappor som inte kan ta ansvar. har din dotter någon som helst kontakt med honom?
Svar på tråden Vart e 86:orna