• Anika86

Vart e 86:orna

Ser massor av trådar mammor 85,87,88,89 men vart har alla vi 86:or tagit vägen :P

• Svar på tråden Vart e 86:orna
  • Anika86
    pussgurkan86 skrev 2009-07-18 18:13:01 följande:
    jätte många som vill bli barnmorska. det är säkert ett jätte bra yrke men jag klarar inte av att se massa blod och känna och klämma på magar.
    Nej då e de nog lite svårt, vad ska du göra efter mammaledigheten?
  • pussgurkan86
    Anika86 skrev 2009-07-18 18:18:22 följande:
    Nej då e de nog lite svårt, vad ska du göra efter mammaledigheten?
    jag ska nog jobba.
  • Anika86
    pussgurkan86 skrev 2009-07-18 18:46:41 följande:
    jag ska nog jobba.
    OKej va ska du jobba me? jobba du innan du blev gravid?
  • pussgurkan86
    Anika86 skrev 2009-07-18 18:48:49 följande:
    OKej va ska du jobba me? jobba du innan du blev gravid?
    jag har jobbat sen jag tog studenten. har varit vikarie på förskolor sedan dess. haft ett långt vikariat på 10 månader också.

jag vet inte vad jag ska jobba med, får söka lite olika jobb.
  • Anika86
    pussgurkan86 skrev 2009-07-18 19:07:58 följande:
    du då?
    Okej låter ju ganska kul att jobba på förskola :)
    Jag jobba på en irländsk pub innan och under jag var gravid men slutat helt sen för ja skulle ändå inte kunna komma tillbaks
  • ole dole doff
    Anika86 skrev 2009-07-18 17:33:55 följande:
    Jag ska plugga till undersköterska först sen till sjuksköterska mitt mål är att bli barnmorska så jag hoppas :)
    samma som jag då, jag e usk:a nu o ska söka ssk till våren/hösten och sedan Bm, det har varit mitt mål sen länge, men ja ha inte haft motivering att plugga, men nu efter jag fick Agnes så känns de heeelt rätt, hoppas man klarar det e´konomiskt bara...
  • Anika86

ole dole doff skrev 2009-07-18 21:17:35 följande:

samma som jag då, jag e usk:a nu o ska söka ssk till våren/hösten och sedan Bm, det har varit mitt mål sen länge, men ja ha inte haft motivering att plugga, men nu efter jag fick Agnes så känns de heeelt rätt, hoppas man klarar det e´konomiskt bara...
    Så känner jag me har aldrig gillat skolan men nu efter jag fick yasmine är jag jätte motiverad och plus jag ska plugga på distan så jag slipper gå i skolan så de kanske hjälper de med
  • Leonell

här e en till 86:a från stockholm! med dotter på 5 mån

• Rut86

Här e en till 86a! Är gravid med mitt första barn med BF i feb. Bor nere i helsingborgstrakten. Har oxå funderat på var alla 86or är...

Svar på tråden Vart e 86:orna