• Anika86

Vart e 86:orna

Ser massor av trådar mammor 85,87,88,89 men vart har alla vi 86:or tagit vägen :P

• Svar på tråden Vart e 86:orna
  • ole dole doff
    Anika86 skrev 2009-07-18 11:13:29 följande:
    ole dole doff skrev 2009-07-18 11:08:19 följande: Jag hoppa studsmatta när jag va yngre och gick ner fast då måste man ju iof studsa men de e ju inte lika jobbigt som att gå ut och springa el nåt sånt :P
    haha ja hoppa studsmatta vore inte rumt, ja äääälskar allt som ha med sånt o göra, men ja bo i lgh så ja ha ingen gräsmatta o ha den på, men i framtiden så blid e en gigantisk matta till barnen (mig)
  • ole dole doff
    pussgurkan86 skrev 2009-07-18 14:30:52 följande:
    har varit och handlat nu, lite mat och blöjorfår man fråga hur ni bor alla 86:or??
    ja bo i örnsköldsvik, i västernorrland.. förmodligen långt ifrån er alla andra.. var bor ni andra då?
  • Anika86

Haha ja de va ju synd att ni inte får plats me nån.
    Jag bor i sthlm i en 2:a på 65 kvm ni då?

• ole dole doff
    ole dole doff skrev 2009-07-18 14:37:36 följande:
    ja bo i örnsköldsvik, i västernorrland.. förmodligen långt ifrån er alla andra.. var bor ni andra då?
    vi bo i en trea på 80 kvm o funderar på o flytta.. vill in mot stan eftersom jag ändå åker dit nästan varje dag så vi håller på kolla vilka alternativ som finns..
    trivs du i sthlm då?
  • Anika86

Ja de gör jag har bott här hela mitt liv så jag trivs jättebra :)

• Anika86
    pussgurkan86 skrev 2009-07-18 15:39:47 följande:
    Vi bor i Lund. sparar pengar så vi kan köpa bostadsrätt i början på nästa år.
    Måste kännas super att kunna köpa bostadsrätt sen de e ju så mycket billigare med hyra och sånt
  • LillaFamiljenGustav

jag är också 86a

• Anika86
    LillaFamiljenGustav skrev 2009-07-18 15:44:28 följande:
    jag är också 86a
    Välommen :) hur gammal e din lilla?
  • LillaFamiljenGustav

jag/vi har en liten Mille
    född 14 jan i år så han är precis över halvåret

jag bor i Jönköping i en 3a med min man Nichlas

ja det var väl det hela
    haha

ni/du?

annars kan jag läsa ikapp om ni inte orkar skriva samma sak varje gång

läst lite att ni vill gå ner i vikt
    jag har varit lite lat med träningen (man är ju inte alltid så himla pigg) men idag har jag/vi börjat nya livet.
    jag är väl nere på min vanliga vikt (hamnade där snabbt) men det är det där med att kroppen inte ser ut som den "ska".
    så nu blir det träna och forma om den...

måste sluta med det där godiset, sockerberoende som bara den!
    min stora last är naturgodis!!! russin i choklad, jordgubbar i yoghurt osv. blir helt salig bara jag tänker på det.
    haha

vad gör ni annars?
    är hemma?
    jobbar?
    osv osv

Svar på tråden Vart e 86:orna