• Anika86

Vart e 86:orna

Ser massor av trådar mammor 85,87,88,89 men vart har alla vi 86:or tagit vägen :P

• Svar på tråden Vart e 86:orna
  • Anika86

Va skönt att hon sover så bra :)
    Haha ja min blev vildare än nånsin men de är roligare de än om hon bara skulle sitta och göra ingenting :P
    Min är 1 år och 5 månader

• ole dole doff

här e en till mamma, 86:a med en dotter på snart 1 år. Agnes heter hon, hoppas man få hoppa in här

• Anika86

Alla e välkomna ju fler desto roligare :)

• ole dole doff
    pussgurkan86 skrev 2009-07-18 10:48:51 följande:
    klart du får. hur trivs du som mamma ole dole doff??
    både och,, jag ficm en förlossnings-deppresion när Agnes föddes så jag ahr kämpat med den och kämpar fortfarande, men det känns ju ändå härligt o va mamma, man undrar ju vad man gjorde med all egentid innan man fick barn egentligen..
  • Anika86

Va tråkigt att du fick deprision hoppas de går bra för dig, fick du nån bra hjälp för de?

• pussgurkan86

jag ska också erkänna att jag blev lite deprimerad när amningen inte kom igång riktigt så hon fick ersättning och sen ville hon inte ha bröstet längre. jag började äta godis och nu har jag gått upp 7 kg sedan jag fick dottern.

*tummen ner*

• ole dole doff
    Anika86 skrev 2009-07-18 10:57:55 följande:
    Va tråkigt att du fick deprision hoppas de går bra för dig, fick du nån bra hjälp för de?
    jag höll de för mig själv till agnes va på 6 månaders kontrollen, o då fick ja hjälp av en psykolog på en gång o ha gått hos henne sen dess, nu ha ja även fått medicin som ja e livrädd o ta... har inte löst ut receptet än o ha inte fått nån info om va de e för nått, men men de få bli som de blir..

för att förtydliga lite så har jag inte nå "behov" av att skada mitt barn, utan de e svårt att ta till mig henne.. de e såna problem jag har...

hur upplever nia ndra det med mammalivet??
  • Anika86
    pussgurkan86 skrev 2009-07-18 11:02:02 följande:
    jag ska också erkänna att jag blev lite deprimerad när amningen inte kom igång riktigt så hon fick ersättning och sen ville hon inte ha bröstet längre. jag började äta godis och nu har jag gått upp 7 kg sedan jag fick dottern. *tummen ner*
    Hur mår du idag har de blivit någe bättre me deprissionen?
Svar på tråden Vart e 86:orna