• vickey

vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)

Dreamy88 skrev 2009-07-20 12:37:00 följande:
    Ja, alltid gott att veta att man itne är ensam :) Första barnet för mig med :) Ja, det har jag haft i flera veckor. Fötterna ser ut som ballonger, ingen höjdare. Men det går bättre nu när solen gömmer sig iaf! Ja då. Det är nog ingen fara ska du se. Lite smärta ska väl vi kvinnor tåla, eller hur? Finns nog inga män som kan ta smärta lika bra som oss föderskor :D Och hur lång tid det än kan ta, och hur jobbigt det än kan verka så kommer vi ju få belöning för det... :)
    vet du vad det är för liten??
  • vickey

hur är det för er tjejer ,har ni funnit namnen till erat lilla mirakel ?

• vickey
    Sazee skrev 2009-07-20 13:11:13 följande:
    oh, jag sitter och klurar på nam nhela dagarna men kommer inte på nå nya. Vi har sagt att vi kommer inte bestämma namn fören vi har sett hur han ser ut. ;) Men man vill ju vara lite förberedd och ha några favoritnamn..
    jo jag vet hur det är ;) men nu har vi bara fyra så vi får väl se vem som tittar fram.
  • vickey
    Sazee skrev 2009-07-20 13:24:12 följande:
    :D Skulle inte förvåna mig om alla namn vi har kommit på är helt fel ;P
    vet vad du menar,vet du vad det är för liten som tittar ut ;) .
  • vickey
    Sazee skrev 2009-07-21 08:35:14 följande:
    Jo, det är en liten kille som väntas komma ut. :)
    spännande :)
  • vickey

ibland ;) inget kul men,men nu är det inte så långt kvar,dessutom sover jag hysteriskt dåligt hela tiden...

• vickey

välkommna alla nya !säger jag precis som Sazee ;).
    I dag är det ca 20 dagar kvar tills liten titar ut om inte tidigare :) .
    men som det flesta andra säger är boandet i full gång, väskan är packad , måste dock tvätta lite saker som bädd set till liten o några små bodys, för att sedan bädda vaggan . nu är det inte alls långt kvar ju .... och som jag antar att de flesta gör så längtar man galet mycket till liten kommer ;)

• vickey

Josse B skrev 2009-07-27 09:08:41 följande:

Va skoj!!! Ja, min sambo sa idag att magen har sjunkigt mera...så man får väl hoppas att våran lilla också gör sig redo, vill gärna få lite tidigare än beräknat! Ska till BM nästa måndag så då får man se vad hon säger..men jag hoppas att hon har fixerat sig.
    håller tummarna!
  • vickey
    Diamant78 skrev 2009-07-27 10:24:16 följande:
    Hej! Jag hänger gärna på här om det är OK?! Har BF den 22 augusti och väntar barn nr 2. Vi har en son som är drygt 3år och som lääängtar efter bebisen nu. Han frågar varje morgon när bebisen kommer Jag mår ganska bra men känner mig väldigt trött och sover inte så jättebra. Jag har de senaste dagarna fått lite blod-brunaktiga flytningar så jag ringde BM och hon trodde det var slemmisen som börjat släppa lite... Längtar så mycket nu efter bebisen som gärna får komma snart!!
    häng med ! välkommen :) !
  • vickey

åh jag har knappt sovit på 2 nätter, rygg värk,tryck ner, ont i ljumskar,lite liknande mensvärk... men är bättre nu, vill ju att liten ska titta ut i dag ska jag tusan i mej bädda vaggan ;)

känner igen andnöden och halsbrännan från hell ;) ,inget kul alls.
    nu vill jag ha min liten här.

Svar på tråden vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)