• Svar på tråden FarmWille - FB
  • mammatalman

är helt besatt. haha. Det är kul men jag önskar att det gick att göra farmen större för jag börjar få ont om plats

• delifi2
    mammatalman skrev 2009-08-15 14:21:17 följande:
    är helt besatt. haha. Det är kul men jag önskar att det gick att göra farmen större för jag börjar få ont om plats
    det är bara köpa mer mark så får du större farm
  • mammatalman
    delifi2 skrev 2009-08-15 14:37:11 följande:
    det är bara köpa mer mark så får du större farm
    nä jag har redan gjort det och nu står det med rött "coming soon" eller nått sånt. Snyft :(
  • delifi2

oj å....då har du en stor farm

Min man har oxå en farm som verkligen är proppfull och han har inga pengar till att köpa mer land.

• mammatalman

japp 16x16 tror jag att den är. Men det får lixsom int eplats mer. har massor av djur. för många träd. (det är en farm inte en skog) ladugård, verkstad, hus, stall, m.m.
    Men ajg behöver fler grannar :)

jag heter matilda eriksson som så många andra men min mail är mamma_matilda@hotmail.com om ni vill ha en snäll granne som hjälper er med att rensa ogräs, räffsa löv eller skrämma bort kråkor. jag skickar även presenter :)

• delifi2
    mammatalman skrev 2009-08-15 14:47:59 följande:
    japp 16x16 tror jag att den är. Men det får lixsom int eplats mer. har massor av djur. för många träd. (det är en farm inte en skog) ladugård, verkstad, hus, stall, m.m. Men ajg behöver fler grannar :) jag heter matilda eriksson som så många andra men min mail är mamma_matilda@hotmail.com om ni vill ha en snäll granne som hjälper er med att rensa ogräs, räffsa löv eller skrämma bort kråkor. jag skickar även presenter :)
    addar dig imorgon för jag har redna frågat alla jag kan idag
  • Tant Groda

Här är en till som spelar FV och spelar FT oxå.
    Är kluven på vad jag tycker är bäst...just nu tycker jag FT är lite tråkigt då jag har den största framen redan och inte kan utvecklas så mycket

• Bagarberta
    mammatalman skrev 2009-08-15 14:47:59 följande:
    japp 16x16 tror jag att den är. Men det får lixsom int eplats mer. har massor av djur. för många träd. (det är en farm inte en skog) ladugård, verkstad, hus, stall, m.m. Men ajg behöver fler grannar :) jag heter matilda eriksson som så många andra men min mail är mamma_matilda@hotmail.com om ni vill ha en snäll granne som hjälper er med att rensa ogräs, räffsa löv eller skrämma bort kråkor. jag skickar även presenter :)
    Du låter som en trevlig granne! Ska adda dig!
Svar på tråden FarmWille - FB