• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Bagarberta

Jessica med Seth skrev 2009-08-11 11:24:01 följande:

Märkte det, genast in och skörda, haha Livrädd att mitt ris skulle vara dött
    Hahaha! Ja det är otäckt beroendeframkallande!
  • delifi2

hahaha............jag har oxå fastnar för det.

Skrattade först åt mannen som höll på med det sen så fick jag en farm av en slump så det var bara att fortsätta

Man kan få sedlar genom att anmäla sig på olika sidor men kolla igenom NOGA så att det gör så att man måste köpa nåt eller binder upp sig.

Man går in på den fliken där det står "get more farm coins"
    sen så scrollar man ner till rutan där det står specialerbjudanden.
    Har blivit medlem lite överallt där man bara behver svara på frågor, man ska inte ta där mankan få mer sedlar för oftast är det att man ska binda upp sig osv osv. Jag hade 1 sedle och efter skrivit upp mig på 2 sidor fick jag 7 sedlar

• krakel
    delifi2 skrev 2009-08-13 10:20:27 följande:
    hahaha............jag har oxå fastnar för det.Skrattade först åt mannen som höll på med det sen så fick jag en farm av en slump så det var bara att fortsättaMan kan få sedlar genom att anmäla sig på olika sidor men kolla igenom NOGA så att det gör så att man måste köpa nåt eller binder upp sig.Man går in på den fliken där det står "get more farm coins"sen så scrollar man ner till rutan där det står specialerbjudanden.Har blivit medlem lite överallt där man bara behver svara på frågor, man ska inte ta där mankan få mer sedlar för oftast är det att man ska binda upp sig osv osv. Jag hade 1 sedle och efter skrivit upp mig på 2 sidor fick jag 7 sedlar
    ALLVAR !!! det vore ju kanoners...
  • delifi2

japp men se vad du loggar in på och se till att du inte förbinder dig till nåt, såna sidor är ju inte riktigt pålitliga så läs igenom villkoren noga inna du kryssar i

• krakel
    delifi2 skrev 2009-08-13 11:35:08 följande:
    japp men se vad du loggar in på och se till att du inte förbinder dig till nåt, såna sidor är ju inte riktigt pålitliga så läs igenom villkoren noga inna du kryssar i
    det sk ajag göra
    sen undrar jag om det är npn mer som har problem med FV nu??? det går såååå sakta.. klickar men inget händer,, tar flera sek at skörda och ibland blir det fel klick...
  • SeriousGangBang

är det bättre än FT på så vis att man inte blir utkastad hela tiden eller?

What the fuck...isn´t it the JUCK
  • Solisol

Jag testade det igår och det verkar jättekul. Ska spela mer idag. Det påminner om spelet Alice Greenfingers 2

• mjukisvicki

jag har fastnat reält. och jag tycker bättre om farmtown faktiskt. det är mer att göra och man kan prata med andra människor. mycket roligare

• delifi2

jag tycker fv är roligare, men jag har inte rktigt kommit in i vad ft går ut på tycker det mest är jobbigt på nåt sätt

Svar på tråden FarmWille - FB