• Svar på tråden FarmWille - FB
  • cissi85

Om ni vill får ni göra adda mig Försöker att skicka gåvor varje dag när datorn vill =)

cissi_martinsson_21@hotmail.com

Va kul att Super Berries finns kvar. Har inte hunnit med att så dem i helgen men nu fick jag chansen iaf Så nu ska det sås och skördas för fullt!

• Lortdocka

Någon som vet vad man får av det svarta fåret?

Nyfiken, men mina är inte klara ännu på ett bra tag...

. : Imorgon är en dag med nya möjligheter : .
  • Finesse
    Lortdocka skrev 2009-08-24 13:50:56 följande:
    Någon som vet vad man får av det svarta fåret? Nyfiken, men mina är inte klara ännu på ett bra tag...
    ull..

nu har jag fått mig min lada igen
  • luzorsus
    Lortdocka skrev 2009-08-24 13:50:56 följande:
    Någon som vet vad man får av det svarta fåret? Nyfiken, men mina är inte klara ännu på ett bra tag...
    ull som är värt dubbelt så mycket som det vita
  • Lortdocka
    luzorsus skrev 2009-08-24 13:56:26 följande:
    ull som är värt dubbelt så mycket som det vita
    Tack!
    Fast jag tycker att de kunde varit lika påhittiga som med chokladmjölken från den bruna kossan... Att man fick typ stålull eller något annat roligare än dubbelt som mkt betalt...
    . : Imorgon är en dag med nya möjligheter : .
  • Kreativ

åh, vad besviken jag är Kom äntligen upp i 8 grannar och expanderade gården, men det var ju så futtig skillnad!! Trodde det var mer..

Är det nån skillnad i funktion på röd och rosa trakor? Behöver man ha en sån? Vet att man plogar snabbare då, men det tjänar man väl inte så mkt på, egentligen? Upplys mig!

Melvin 060609, Ida 080426
  • Finesse
    Kreativ skrev 2009-08-24 14:14:50 följande:
    åh, vad besviken jag är Kom äntligen upp i 8 grannar och expanderade gården, men det var ju så futtig skillnad!! Trodde det var mer.. Är det nån skillnad i funktion på röd och rosa trakor? Behöver man ha en sån? Vet att man plogar snabbare då, men det tjänar man väl inte så mkt på, egentligen? Upplys mig!
    Har man mkt att ploga är det värt.. så slipper man klicka så mkt.. önskar bara att man kunde skörda lika fort.. har varit fullt upp nu med superberries
  • Finesse
    Lortdocka skrev 2009-08-24 14:00:07 följande:
    Tack! Fast jag tycker att de kunde varit lika påhittiga som med chokladmjölken från den bruna kossan... Att man fick typ stålull eller något annat roligare än dubbelt som mkt betalt...
    Finns det bruna kossor?
  • Merveilleux
    MiniFröberg skrev 2009-08-24 13:21:47 följande:
    Hej hopp!Här spelas det också och sås superbär för fullt Undrar hur länge dom stannar kvar nu då. Börjar faktiskt blir lite trött på dom men kan inte sluta så iallafall... Adda gärna om ni vill [email protected]
    Hejhej! Har skickat vänförfrågan till dig nu så kan vi bli grannar sen. =)
    My home is where my rump rests.
Svar på tråden FarmWille - FB